Aedo

Kom allemaal naar de lezing over hoe ieder zijn eigen creativiteit kan inzetten op je werk of in een groep. De lezing wordt interactief dus je hoeft niet de hele tijd stil te zitten!

De lezing van Jan Hoetmer komt er dus aan! Wie is Jan Hoetmer? Nou, ik kan wel een idee geven: hij is oud-GSV'er, Olim-Senator zelfs (fiscus, in het jaar '83, u allen welbekend want in dat jaar werd alcohol toegestaan op soos).
Samen met een u al net zo bekende naam T. Stelpstra deed hij op de GSV cabaret.
Een van de liedjes die zij samen schreven staat nog altijd in onze prachtige liedbundel, namelijk De Mussengang.
Verder heeft meneer Hoetmer al eens eerder een lezing gegeven voor 400 studenten van de Chr. Hogeschool Ede. Voor de geïnteresseerden, een impressie van waar hij zich zoal mee bezig houd, zijn werk bij NedTrain: http://www.ao-metalektro.nl/cms/publish ... ageid=1911
En zijn actie voor een EK-gadget: http://janalleskan.blogspot.nl/

vanaf 20.00 uur is er inloop in soos, en om 20.30 exact, stipt, precies beginnen we;)

Vanavond!:)

Leuheuk! Volgens mijn vader werd trouwens een jaar later pas ingevoerd dat we alcohol mogen, maar zij hebben al het voorbereidende werk gedaan. Gister keek ik een Live niertransplantatie en daar zeiden ze dat alcohol erg goed is voor je nieren, dus het was een verantwoorde keus om dat in te voeren! ;-)

Nog meer achtergrond info:
Hij zat in de Senaat toen mijn pa Praeses was, en is de broer van mijn moeder! Verder komt altijd het liedje 'Kom van dat dak af' in mij op als ik aan hem denk, want dat speelde hij altijd voor ons (en wij door de kamer dansen!)

Verder: have fun! dat komt vast wel goed!

Hier ben ik bij. NedTrain staat vooraan in niet alleen technisch maar vooral sociaal innoveren.
"De productiviteitsgroei van deze bedrijven(die 'Slimmer werken' toepassen) ligt circa twaalf procent hoger in vergelijking met bedrijven die enkel technologisch innoveren"
Gaaf dat hij ons een kijkje wil geven achter hun geheim, ik ben benieuwd!

Bedankt OVcie, dat was leuk!

Yes! Over twee weken kunnen we weer, en tussendoor Veritas. Welk een rijkdom.

Waren er veel mensen en heeft ie nog gezongen?

Stuk of 25? Ik heb aan het begin geteld, maar daarna kwamen er nog wat mensen bij. Niet gezongen, helaas. Wel herenigd met zijn primus.

Was mooi en leuk, OVcie bedankt!