Jorien91

Woon ik nog niet eens een week aan de oppenheimstraat, is nu al mijn fiets gejat!!
Weet iemand nog een adresje waar ik voor een paar tientjes een fiets kan kopen??

Nu alweer? Doe je goed!
Kun je op marktplaats niets vinden?

op marktplaats worden goeie fietsen verkocht voor 50 euri
kan je ze halen

Ik adviseer een zwerver

Armando schreef: op marktplaats worden goeie fietsen verkocht voor 50 euri kan je ze halen

Daar heb ik m'n fiets ook gehaald, wel een prima fiets...

angelina schreef: Ik adviseer een zwerver

precies, je springt op zn rug, houdt een pot bier voor zn neus en je kunt alle kanten op met zo'n vent.

Armando schreef: op marktplaats worden goeie fietsen verkocht voor 50 euri kan je ze halen

Ben jij niet iemand een fiets verschuldigd? Indirect ben je mij ook 50 euro schuldig. Omdat Richard geen fiets had moest hij bij mij achterop waardoor mijn achterband kapot ging en ik een nieuwe moest kopen voor 50 pleuro.

Op de vismarkt zijn de fietsen heel goedkoop, 5 tot 15 euro. Openingstijden zijn wel wat vreemd, probeer het ´s nachts eens. De uiterst hoogopgeleide verkopers zullen je aanspreken in de trant van: "heeft u belang bij een fiets". Gewoon ja zeggen en goed afdingen. (niet helemaal legaal, wel cheap). Anders moet je het aan Marktklaas Oudman vragen, die heeft zo'n adresje in Vinkhuizen. Kobaltstraat ofzo.

Succes!

UndahCovah schreef:
Armando schreef: op marktplaats worden goeie fietsen verkocht voor 50 euri kan je ze halen

Ben jij niet iemand een fiets verschuldigd? Indirect ben je mij ook 50 euro schuldig. Omdat Richard geen fiets had moest hij bij mij achterop waardoor mijn achterband kapot ging en ik een nieuwe moest kopen voor 50 pleuro.

wat een zielig verhaal :(

CMA zit hier niet voer voor jullie in? We hebben het met zn allen terecht over het onderschrift van Ben, maar de aanbevelingen die hier gedaan worden rieken naar heling, diefstal en in standhouding van zielige mensen hun verslaving.

Ik heb een fiets, 20 euries. Klaas bedankt!

Ja Flamehoff, thou shalt not whine!