vanDijk

IFES schreef:

"Vanwege te weinig aanmeldingen hebben we spijtig genoeg moeten besluiten om het concert van Sela dat aanstaande donderdag plaats zou hebben, af te gelasten. "

Dit gaat dus om het concert waar in de Webcie-mailing van vorige week reclame voor werd gemaakt.
Voor het geval je van plan was om er heen te gaan, niet doen, gewoon gezellig naar soos komen.
Dat was sowieso al leuker geweest, maar nu moet je wel...

annemarieke

De 24e geven ze weer een concert en dan in Zwolle zag ik in SIC, daar kan je ook nog heen gaan.

vanDijk schreef: Voor het geval je van plan was om er heen te gaan, niet doen, gewoon gezellig naar soos komen. Dat was sowieso al leuker geweest, maar nu moet je wel...

Ook IFES is een parochie waarvoor u dient te prediken, amice van Dijk.

Over GSV De Gereformeerde Studenten Vereniging te Groningen (GSV) kent op het moment van schrijven (nov. 2003) zo’n 220 leden. Deze leden zijn voornamelijk afkomstig uit de Gereformeerde Kerk (vrijgemaakt). Vergaderend onder de zinspreuk 'Caput sapientiae est reverentia Domini’ (Ps. 111:10) ontmoeten de GSV’ers elkaar regelmatig in allerlei verbanden. Twee op de drie weken worden er bijbelkringen gehouden, waar bij uitstek ons verenigingsdoel ‘elkaar steunen in het dienen van de Here, met name in de studie’ centraal staat. De bijbelkringavonden worden afgewisseld met facgroep- en dispuutsavonden. Tijdens deze avonden worden allerlei christelijke, filosofische, wetenschappelijke, culturele, etc. onderwerpen bestudeerd en besproken met studiegenoten of andere mede-GSV’ers. Naast verdiepende activiteiten maken onze wekelijkse soosavond in eigen pand (Hereweg 40, u bent van harte welkom), winter- en zomerkampen, borrels en allerlei andere gezellige bedoeningen onze vereniging tot een bruisend geheel.

Misschien goed dat iemand hier nog eens naar gaat kijken?

Goed punt, amice Antuma. Daar ga ik even wat aan doen. Als je nog zaken hebt die er absoluut in moeten staan, hoor ik het wel van je neem ik aan!