Grietje_Eva

Goedemorgen GSV'ers en in het bijzonder de 75(!) GSV'ers die in de spelletjesapp zitten,

Bij de boekhandel Riemer die vlakbij het Heerenhuis zit op de Nieuwe Ebbingestraat 1, daar hebben ze leuke boeken maar ook een gigántische hoeveelheid spellen. Op donderdagavond 6 oktober mogen we die met de GSV uitproberen! :D
We beginnen wanneer de lezing van het studentenpastoraat afgelopen is, dus als je wilt weten hoe laat dat precies is moet je bij die lezing zijn. CKC legt geld bij, dus we vragen maar een kleine bijdrage.

Koffie en thee kost 50 cent, dus neem een paar euro mee die je anders op je soospas had gezet ;)

(In het kort voor Doxantilon en Kibovelta die nu waarschijnlijk denken "huh, wat is de CKC?": de CKC is de Concert- en Kleinkunstcommissie. Voor GSV'ers die zich afvragen wat spelletjes met muziek en cabaret te maken hebben? Spelletjes zijn minstens zo verrijkend en verheffend!)

Groetjes van de CKC,

Joas
DavidM
ErikV
Alfred
Imkea
Eva

(Ik wil niet heel vervelend zijn maar heb wel een kleine correctie: volgensmij weet Doxantilon wel wat de CKC is ondertussen^^)

Joashakvoort

Niet vergeten.

Grietje_Eva

We mogen tot half 1 bij de Riemer blijven dus wat later aanschuiven behoort tot de mogelijkheden! Tot vanavond :) :) :)

Grietje_Eva schreef:

We mogen tot half 1 bij de Riemer blijven dus wat later aanschuiven behoort tot de mogelijkheden! Tot vanavond :) :) :)

Ik vind het leuk dat dit georganiseerd wordt, maar hoezo is dit tijdens soos?

Joashakvoort

omdat iedereen dan kan

En omdat iedereen dan kan gaat soos open. Met jouw argument kan ik ook wel regioactiviteiten gaan organiseren tijdens soos, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.