Elliefs

Een beetje laat... maar morgen, 30 september, gaat de StudentAlpha weer van start. Mocht je geïnteresseerd zijn of mensen kennen die geïnteresseerd zijn, kom dan morgenavond langs. Of spreek een van ons aan als je vragen hebt, twijfelt. Kun je morgen niet om dat het bericht zo laat komt, laat het ons dan even weten en dan kun je de komende drie weken nog instromen.

We hopen je te zien!

Bernice, Myrthe, Milou, Maaike, Pieter Rob en Ellie

Koning Drietand

Sowieso een aanrader dit. Zelf de cursus een keer gevolgd en geleid en beide keren zeer veel geleerd. Niet alleen voor twijfelaars, maar ook een aanrader voor gelukkig gereformeerden en ander overtuigd gespuis. Je bent niet optimaal student geweest als je de StudentAlpha niet hebt gevolgt.

Herbsgarden

Mocht je een beetje bang zijn in een groep oerkritische twijfelaars terecht te komen: in mijn jaar was veruit de meerderheid christelijk. Sommigen misten de bezieling een beetje en anderen hadden wat vragen over de bijbel, maar het was zeker geen verzameling atheïsten.

Mag ik ook gewoon een keertje komen checken?

Jahoor! Je bent van harte welkom om langs te komen en dan te besluiten of je het daadwerkelijk wilt volgen. We zijn dan natuurlijk heel blij als je blijft, maar je bent ook vrij om weg te blijven. De keuze is aan jou!

Als er meer mensen zijn die gewoon eens willen komen kijken, de eerste drie weken (30 september, 7 oktober en 14 oktober) is er nog vrije inloop en kun je dus gewoon een keer een avond meedraaien en kijken of het wat voor je is. Het is dus niet heel erg als je de eerste of tweede avond mist.

PS. Om de maaltijden en andere kosten te kunnen vergoeden, zijn de kosten per avond €3,50.

Goed bezig!! Alpha is echt een aanrader, vooral met deze leiders natuurlijk!

Koning Drietand

Hoe was de eerste avond?

BerniceSmit

De eerste avond was supergaaf! Ik heb zelf ook erg genoten. Het is een mooi clubje, dus ik raad iedereen aan om te komen!

Daar sluit ik me bij aan. Het was een hele gezellige avond, met meteen al diepgaande gesprekken en veel serieuze vragen. Het is zeker de moeite waard om nog in te stromen komende twee weken!

Koning Drietand

Lekker bezig dus. Ik hoop nog een keertje te komen kijken. Maar heb het op dit moment nog vaak vergaderingen op donderdag. Hopelijk lukt het daarna een keer.