HT schreef:
Elsa schreef: Essentieel materiaal om je voor te bereiden op de lezing.

Elsa Bremer, compleet schaamteloos! Ik mag hopen dat je er tijdens de lezing niet over begint ;)

Ik kan niets garanderen:)

om half tien nog binnenkomen, is dat heel asociaal?

AssessorJoost

ik denk dat je eerder kunt afvragen of het dan nog wel zin heeft...

Sanzo Panza
Elsa schreef: Essentieel materiaal om je voor te bereiden op de lezing.

veel te grappig

Herbsgarden

Andries moet wel voor de lezing van vanavond.

Oh oh, déja vu. Hans Jansen haakte ook af toen hij bij SBS6 aan tafel moest zitten. Kom op, Andries! Er valt toch niet heel veel zinnigs over die zaak te zeggen op dit moment.

Haha, mooi dat Andries niet afhaakt. OV-cie regel al die pers naar Huize de Beurs vanavond.

Hele leuke lezing. Goede vangst OV-cie!

Heeft iemand toevallig de schrijvers (& titels) opgeschreven die Knevel noemde? Ik had geen pen bij me dus alleen de schrijvers die ik al kende zijn me bij gebleven.

"Heerlijke avond in Groningen gehad met heel veel studenten. Weg van Trouw en Genesis. Maar het ging er eerst natuurlijk wel even over..."

Pinkeltje schreef: Hele leuke lezing. Goede vangst OV-cie! Heeft iemand toevallig de schrijvers (& titels) opgeschreven die Knevel noemde? Ik had geen pen bij me dus alleen de schrijvers die ik al kende zijn me bij gebleven.

Heb 't ook niet opgeschreven, maar er zijn een paar dingen blijven hangen: Tim Keller, Francis Collins ('The Language of God'), D'Souza, Richard Dawkins ('The God Delusion'), Alister McGrath, Cees Dekker, 'Hete Hangijzers' (volgens mij ook van C. Dekker, maar dat weet ik niet zeker).

De link naar het debat tussen Marijnissen en Wim Eijk waar Knevel duidelijk met gekromde tenen heeft gezeten: http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... 9c86182b62

Vond 't een mooie lezing! In het echt is 'ie leuker dan op tv :)

Ja, dat debat tussen Marijnissen en Eijk, waar de moeder van eerstgenoemde als winnaar uitkwam, heb ik ook gezien. Was inderdaad tenenkrommend. Goed te horen dat de lezing mooi was!

erika schreef: Vond 't een mooie lezing! In het echt is 'ie leuker dan op tv :)

Inderdaad! Ik ging een beetje sceptisch heen, maar ik vond het een goed verhaal!

En niet vergeten welk bijbelboek van het NT het oudste is. Dat was een beetje een genant momentje :P haha

N.B. Steendam
erika schreef:
Pinkeltje schreef: Vond 't een mooie lezing! In het echt is 'ie leuker dan op tv :)

Ik hoorde al van Fre dat hij mooie dingen zei...

AssessorJoost
N.B. Steendam schreef:
erika schreef:
Pinkeltje schreef: Vond 't een mooie lezing! In het echt is 'ie leuker dan op tv :)

Ik hoorde al van Fre dat hij mooie dingen zei...

Zijn aanzoek zeker...

Bedankt Erika! Ik ben met name nieuwsgierig geworden naar D'Souza en Collins. Keller heb ik al. :)

Sowieso ben ik helemaal weer enthousiast gemaakt voor apologetiek.