JWJ

Hallo GSV'er,

Een bericht van mijn huisgenoot:

Problemen met uw computer of laptop?
Tower Computerservice helpt u graag weer op weg!

Bel: 06-17 434 323

  • Service aan huis
  • Tot 's avonds laat bereikbaar
  • Geen voorrijkosten
  • Laag uurtarief
  • No cure, no pay

Telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 16.00 tot 01.00 uur.
Mailen kan ook: towercomputerservice@gmail.com

Deze kan ik aanraden...

Gaat het om zowel hardware als software problemen?

N.B. Steendam

Hoe laag is het uurtarief? No information, no Tower Computerservice...

Jasper schreef: Gaat het om zowel hardware als software problemen?

Alle problemen.

@ N.B. Steendam. Bel gewoon even het nummer en je komt alles te weten (Hij is goedkoop kan ik je zeggen).

Herbsgarden

Hoe goed en hoe snel is je huisgenoot met het repareren? Als hij erg goed en erg snel is, heb ik een klus voor hem.

Ik hoorde dat je UndahCovah kan bellen voor dezelfde problemen en dat hij nog veel goedkoper is. (lees: een stukje taart)

Ik hoorde dat Chris zich onlangs aanbood als Digi-slave, hij doet al uw soft- en hardware klusjes en hij zal je er nog voor betalen ook...

BerniceSmit

In dat geval download ik een virusje.

ja, doe es een mooie link.

Ik hoor graag de mening van een tevreden klant. Misschien ga ik dan in zee.

N.B. Steendam
JWJ schreef:
Jasper schreef: Gaat het om zowel hardware als software problemen?

Alle problemen.

@ N.B. Steendam. Bel gewoon even het nummer en je komt alles te weten (Hij is goedkoop kan ik je zeggen).

Verklap mij hoe goedkoop, en ik zal het niet verder vertellen...

Hans, die huisgenoot van je moet alleen nog wel ff weten dat als ergens een "nee nee" sticker op de deur zit er niet van die flyers in de brievenbus horen :P

Herbsgarden schreef: Hoe goed en hoe snel is je huisgenoot met het repareren? Als hij erg goed en erg snel is, heb ik een klus voor hem.

Bel het nummer en dezelfde avond kan hij het fiksen.

Voor alle vragen etc. moet je bovenstaand nummer bellen. Dit topic was vooral bedoeld om het onder de aandacht te brengen.

Ik durf niet te bellen. Is er een mogelijkheid om via andere communicatiebronnen te communiceren?

Jasper, hij is ook bij mij geweest, en het beviel me goed...

oei, sinds wanneer staat de webcie toe dat er gratis reclame wordt gemaakt op GSVnet?

hmmm bijzonder, iemand die niet op het forum zijn uurtarief kan geven, heeft ie een flexibel uurtarief afhankelijk van het aantal kroonluchters en chinese vazen iemand in zijn kamer heeft?

niks mis mee. Hou eens op te zeuren en bel die vent

Woutox, wat is z'n uurloon?

King B schreef: niks mis mee. Hou eens op te zeuren en bel die vent

ik vind het gewoon onzin dat er geen aanvullende informatie op staat en dat je em dan eerst moet bellen, dit wordt op het forum gezet, dan wordt er op gereageerd Kingetje B.