Herbsgarden

Vrijdag 26 oktober 2007 zal de Martinikerk vanaf 16.30 uur in het teken staan van de jaarlijkse . De sprekers die ze dit jaar hebben weten te strikken zijn echt briljant.

De hoofdspreker Seymour M. Hersh, een onderzoeksjournalist van wereldformaat. Hij onthulde het bloedblad van en won daarmee de Pulitzer en was daarnaast de allereerste die schreef over de misstanden in de -gevangenis.

Daarnaast zal Joris Luyendijk een co-referaat houden. Luyendijk kennen we inmiddels allemaal als auteur van ondermeer 'Het zijn net mensen' en als presentator van Zomergasten.

Tenslotte geeft ook schrijver, columnist en Koran-vertaler Kader Abdolah een co-referaat.

Meer informatie over de sprekers en de onderwerpen waarover zij zullen spreken kun je vindenop de van de Van der Leeuw-lezing. Hier kun je ook gratis kaarten bestellen, maar als je daar kans op wil maken, moet je er wel snel bij zijn.

Zelf heb ik maar direct 3 kaarten besteld en als ik op tijd was, heb ik er straks dus 2 over. Wie zin heeft in een gratis avond met geweldige sprekers, moet hieronder maar even wat posten.

Ai, 'tis dat ik dan bijbelkringweekend heb..maar anders was ik graag met je meegegaan! Toffe actie weer Jan!

Hen3!! schreef: Toffe actie weer Jan!

Een beetje van Jan, en een beetje van de provincie Groningen. ;)
Ik ben ook van plan te gaan.

He Jan! Lijkt me mooi om daarheen te gaan! Ik moet even kijken of ik dan niet een of ander weekend heb met een regio, bijbelkring of jaarverband, dat laat ik je zo snel mogelijk weten. (maar wil em graag reserveren)

Ik heb ook 2 kaarten gereserveerd. Toplezing idd.

Ziet er goed uit. Ik heb ook twee kaarten besteld, geen idee of ik kan maar dat zien we dan wel.

Dat is toevallig...heb een tijdje geleden ook al twee kaarten besteld. Nog mensen die wel mee willen, maar nog geen kaarten hebben besteld? Ik heb er nog eentje over...

Vooral Seymour M. Hersh lijkt me erg interressant om naar te luisteren. Als hij zijn lezing zal houden over zijn verdenkingen over George dan wil ik daar wel graag heen.

en ik heb er ook 2 kaarten voor besteld, klinkt goed!

erika schreef: Dat is toevallig...heb een tijdje geleden ook al twee kaarten besteld. Nog mensen die wel mee willen, maar nog geen kaarten hebben besteld? Ik heb er nog eentje over...

ik heb waarschijnlijk wel interesse :) ik heb wel tentamen tot 16u, maar dat moet wel lukken denk ik...

pytric schreef: Ziet er goed uit. Ik heb ook twee kaarten besteld, geen idee of ik kan maar dat zien we dan wel.

kaartje nr.2 voor mij pietje?

Herbsgarden schreef: Zelf heb ik maar direct 3 kaarten besteld en als ik op tijd was, heb ik er straks dus 2 over. Wie zin heeft in een gratis avond met geweldige sprekers, moet hieronder maar even wat posten.
Roel0s schreef: He Jan! Lijkt me mooi om daarheen te gaan! (maar wil em graag reserveren)

nummerr drie dan voor mij, Jan?

Herbsgarden

Oei, heb hem eigenlijk zojuist aan Ton beloofd. Je kan natuurlijk afwachten of Roel gebruik maakt van zijn reservering, maar misschien kun je voor de zekerheid beter zelf alvast een kaartje bestellen. Leuk trouwens, dat er nog meer GSV'ers gaan.

En Rolf, George zal vast en zeker geregeld opduiken in het referaat van Hersh.

De site geeft aan dat het uitverkocht is. Wie heeft er nog een kaartje?

Herbsgarden

Kreeg net mailtje.

'Zoals U wellicht heeft gehoord is de van der Leeuw Lezing van 26 oktober a.s. volledig uitverkocht. Wij hebben Uw aanvraag op de wachtlijst gezet en mochten er kaarten terug worden gegeven dat zullen wij U dit laten weten en U alsnog de aangevraagde kaarten toezenden. Congresbureauvan der Leeuw Lezing'

Die kreeg ik ook.

Helaas, helaas...mij trof hetzelfde lot!

Niemand gaat naar de lezing dus :(