Animal

Lieve GSV'ers,

Bijna alle stukjes voor de jaarbundel zijn binnen. We zijn druk bezig om de laatste stukjes op te eisen. Bewust hebben we ervoor gekozen om de gsv-huizen en de genootschappen niet heel erg achter de broek te zitten om een stukje en/of foto in te leveren.

Toch zou het leuk zijn wanneer er zoveel mogelijk gsv-huizen en -genootschappen in de jaarbundel terecht komen. Stuur het snel naar strong>robert.koops@zonnet.nl</strong èn naar strong>jaarbundel@gsvnet.nl</strong, dan kan het bijna niet mis gaan. Vandaag en morgen kan het nog!!!

Rutger

Lieve Rutger, ik ben geen GSV-huis en geen genootschap, maar ik wil graag reageren op je onderschrift, een raadsel. De oplossing voor het vraagteken kan niets anders zijn dan 'papier'.

Oh ja, ik stuur mijn artikel ook nog op!

vet schreef: Lieve Rutger, ik ben geen GSV-huis en geen genootschap, maar ik wil graag reageren op je onderschrift, een raadsel. De oplossing voor het vraagteken kan niets anders zijn dan 'papier'.

Correct

minileeuwtje

he jaarbundelcie, ik heb een andere postcode: het moet PG ipv PJ zijn.
niet dat het veel uitmaakt, maar toch...

minileeuwtje schreef: he jaarbundelcie, ik heb een andere postcode: het moet PG ipv PJ zijn. niet dat het veel uitmaakt, maar toch...

Zul je toch écht ff moeten doorgeven aan de abactis (via Mijn profiel-editor). Dán komt het gewijzigd in de jaarbundel.

k heb er ff mn vast nummertje bij gezet!

ik studeer theologie in kampen..

Oh dan mag je niet in de jaarbundel :P

Tot wanneer kunnen we echt inleveren?

De mensen die nog geen jaarbundel hebben, kunnen er eentje ophalen bij mij. Saffier 194.

Rutger

Ik ga er nu eentje halen!

Jaarbundelcie: bedankt! Ben er heel bij mee. Echt een jaarbundel voor mij alleen.

hey jaarbundelcommissie bedankt hè!!!

Ik vind mijn dagboek geniaal mooi...net of ik hem zelf heb geschreven... :lol: ... topkwaliteit.

Vriend Niels
Animal schreef: De mensen die nog geen jaarbundel hebben, kunnen er eentje ophalen bij mij. Saffier 194. Rutger

Ik kom niet zo vaak in Vinkhuizen, worden ze ook nog op soos uitgedeeld?

Er kan wel wat geregeld worden. Bel maar ff of je naar soos gaat en om te vragen of ik naar soos ga.

Hij is toppie!! De volgende keer amicitiadrinken weet ik echt alle namen!!

Mooie jaarbundel!

Alleen... lastig dat de geboortedata geen standaardnotering hebben. Zo lijkt het of iemand die bijvoorbeeld 10 maart 1980 geboren is, opeens 3 oktober jarig is. Niet erg natuurlijk als je gelegenheid zoekt om zo iemand te zoenen voor zijn verjaardag!

He jaarbundelcie wat een mooi resultaat!! Heel origineel, ook dat veertje in mijn regio-oranje-kleur is erg geslaagd ;)

achterop staat: c hartje h, wie zijn dat :lol:

Liesje schreef: achterop staat: c hartje h, wie zijn dat :lol:

Caroliene Rouw en Harry van Til?

Catharina en Henri