Warnings:1

Wij, pre-amicae/pre-amicique, mochten na afgelopen donderdag toch ook het interne gedeelte van de site bewonderen? Hoe kom ik daar binnen?

Het duurt nog heel even. We gaan gegevens koppelen voor de JB online. Het heeft even tijd nodig. Tot die tijd kun je nog even niet intern.

je zegt in die paar zinnetjes drie keer dat het maar even duurt. begin haast iets anders te vrezen. ik kan me nu heel goed voorstellen hoe dat ventje van jouw avatar zich voelt...
maar goed, jullie zitten krap met mensen, is het niet? alle begrip dus.
ik inmiddels wel erg benieuwd naar het interne gedeelte van de site. naar de verhalen moeten zich daar echt enorm boeiende discussies afspelen... ik ben benieuwd...

geduld is een schone zaak. :)
inderdaad,... ik gebruik vaak de term: even,.... kan er niets aandoen,... 't is aardig ingebakken.

Is dát even balen!

EJ schreef: je zegt in die paar zinnetjes drie keer dat het maar even duurt. begin haast iets anders te vrezen. ik kan me nu heel goed voorstellen hoe dat ventje van jouw avatar zich voelt... maar goed, jullie zitten krap met mensen, is het niet? alle begrip dus. ik inmiddels wel erg benieuwd naar het interne gedeelte van de site. naar de verhalen moeten zich daar echt enorm boeiende discussies afspelen... ik ben benieuwd...

De laatste tijd is het forum stukken minder interessant geworden, maar dat kan ook aan mij liggen. Daarnaast is het wel leuk om te zien, dat de pre-amici verlangen naar het interne gedeelte. Jongens: geduld is een schone zaak! :wink:

L1Rn4urAyA7aTEe

Die pre- amicae, amicique moeten niet zo zeuren, ik kan ook niet intern. :wink:. Niet dat ik dat wil trouwens...

Trouwens Ep, jij hebt allang alle interne discussies gelezen... of heb je last van je korte-termijn geheugen? :O

The Master schreef: De laatste tijd is het forum stukken minder interessant geworden, maar dat kan ook aan mij liggen. Daarnaast is het wel leuk om te zien, dat de pre-amici verlangen naar het interne gedeelte.

Sjonge, zo, vind jij dat? OKe dat kan. Hopen dan maar dat de pre-amici en pre-amicae wat zinnigs hebben te melden he?