Bakkie Krasse

Alle commissies opgelet, maar met name Senaat, VGSE, Vraccie :shock: .

We hebben zo'n mooie online kalender en die is erg handig als er wat in staat. Er staat echter niets in. Een paar voorbeeldjes wat er wmb wel in moet:

  • Ik zie net op een ander topic dat ik gister soos heb gemist. Zet de soosavonden in het vervolg even in de kalender!
  • Wanneer zijn de vrijdagvakantiesoosavonden?
  • Wanneer is het novitiaat precies?
  • Wanneer is er BK/Dispuut/Facgroep?
  • Dies/senaatswisseling/-verkiezingen etc.

Dat soort dingen kun je toch heel makkelijk erin zetten? Het is weinig moeite en erg handig voor mensen als ik, die momenteel niet veel contact hebben met GSV'ers (jaja, wat sneu) die de activiteiten wel weten.

Kortom, de vraag is:

Kan de Senaat er misschien op toe zien dat commissies en de Senaat zelf de kalender wat beter gebruiken?

Helemaal mee eens!!

Die soos heb ik dus ook gemist, omdat ik niet wist dat er iets was...

Robbit lalt uit zn nek. De Palace-sooscie heeft ons verwent...

Bakkie Krasse

Ik had al zo'n vermoeden, maar mijn punt blijft staan.

Zo'n lopend zinnetje met data bovenin is dan ook wel handig..

ARD schreef: Zo'n lopend zinnetje met data bovenin is dan ook wel handig..

Dat is opzich wel een puntje...
'k zal 't es voorstellen binnen de WebCie: volgens mij was bij het ontwerp van de site, de bedoeling ook om dat weer in te voeren; de vraag is nu alleen of dat een beetje mooi weggewerkt kan worden in de header. Dat kan misschien door de links (actieve topics t/m kalender) iets naar onder te doen, zodat dat daarboven kan oid...

Wie weet komt dat nog...

Maar de WebCie heeft eerst net als u allen, ook vakantie 8).

Bakkie, volgens mij komt het doordat er in de vakantie niet zoveel te beleven is.

Soos, dispuut en facgroep zijn afgelopen, HV's zijn er niet, enzovoorts.
Het novitiaat staat er wel in, en volgens mij is er verder tot september niet veel te doen. Alleen die vrijdagavondsoos (is die er?) zou dan ontbreken.

Volgens mij komt dat in augustus/september allemaal wel weer op gang. Toch?

Jean schreef: Het novitiaat staat er wel in,
Ja nu wel ja ;). En bijv. de schaduwsoos van afgelopen donderdag stond er niet in 8).

kan ik hier ook even een vraagje aan de webcie poneren?

zoja:

waarom staat er op de gsv site geen onderdeel Jaarverbanden (o.i.d.) waar dan een stukje + foto van elk jaarverband staat?

Omdat niemand dat tot nu toe heeft aangevraagd...
Ik vind dat opzich wel een leuk idee; k denk dat vooral de jonge(re) jaarverbanden hiervoor wel te porren zijn...