HugoterHorst

Dag!

Heerengenootschap 't Hijgend Hert viert binnenkort haar verjaardag en dat doen we graag met de GSV.
Bent u benieuwd naar de opvolger van Zanger Douwe? Geïnteresseerd in degene die Grutte Geart gaat doen vergeten?
Wil je weten of het nog slechter kan dan Total Roef? Of dat er nog een betere single bestaat dan 'lieve Lena'?

Kom dan woensdagavond 8 mei naar Sportcafé Havenzicht. Neem zoveel euro's mee als dat je bier wil drinken.
Het festijn zal beginnen om een uurtje of half 10.

Wil je graag de single van de opkomende artiest uit je hoofd leren? Check de poster.

Namens het Hert,

Groet.

Hugo, hoe laat is de zanger? van 22.00-23.00?

Welke poster?

"Ik vier een feestje, dit is echt oké!"

Lol die vent is geniaal, ik heb er zin in!

Mooi man, hier ben ik bij.

TheoSikkema

Ik dacht dat Rebert gevraagd had wat 't Hert van HBO'ers vindt. Anyway, mooi, feestje, leuk! Mooi grapje vooral in de tweede alinea van de openingspost.

Edit: Robert=Rebert.

Een beetje op de poster weggevallen door ons logo:
Aanvang: 22:00 uur
Optreden: 23:00 uur

Om me verder bij de rest aan te sluiten, hier ben ik bij!

Ron-Kruidhof

Vergeet niet de nummers alvast uit je hoofd te leren voor maximaal mee schreeuwen woensdag!

Voor uw gemak en vermaak, de songteksten:

Wesley van Doesburg – Mijn auto

http://www.youtube.com/watch?v=vAW8wWDThUM

Ik rijd op de snelweg, weet nog niet waarheen
Wil de wereld zien, en alles om me heen
Elke berg beklimmen, vliegen zo hoog als ik kan
Proeven van de liefde, waar ik soms zo naar verlaaaang

Ik ben nog erg jong, heb rijbewijs net gehaaald
Moest honderd punten scoren, die ik uiteindelijk heb behaald
Want ik ga nu afscheid nemen, van het ouderlijk huis
Ga ze zeker niet verlaten, maar ik kom, voorlopig niet meer thuuiiisss

<Refrein>
Want ik ga rijden in m’n auto, de weg is nu eventjes van miiiijjjj
Ik zet de radio vol open, je mag best weten ik ben zo bliiiijjj
Vanuit het noorden, naar het zuiden
vanuit het westen tot oost Friesland (hoort natuurlijk Groningen te staan)
want ik rij, met m’n auto door het laaandd

Maar sta ik bij het stoplicht, te wachten op groen
Dan geef ik extra, zoals niemand dat kan doen
ja dan kijk ik in de spiegel, schiet dan heel vaak in de lach
Wat blijven dingen spannend, als het even niet maaaaag

REFREIN
Muzikaal intermezzo (zonder Feike)

REFREIN
Ik riiijjj,
Met m’n auto door het laaaand!!!

?
Wesley van Doesburg – Mooie meiden

http://www.youtube.com/watch?v=L5N2Hv52hEQ In de winter, geen gedoe Lekker op de bank, en hele dagen moe Iedere avond, voor de buis Af en toe reclame, van zo’n zomerhuis Je gedachten, dwalen dan langzaam af Ziet ze al in bikini, lekker bruin gebrand Kan haast niet wachten, tot het hoogseizoen Pak snel een folder uit de krant, en wil het heeeel graag doen <Refrein> Want mooie meiden zijn in Rio de Janeiro Mooie blondes zijn er vaak in St. Tropez en bruin haar en blauwe ogen op het Spaanse strand maar het mooiste vind je hier in Nederland! Nog een reisje, uit de krant weg van al die regen en het kikkerland Naar de costa, of Griekenland ook al zou je belanden op het Italiaanse strand Je gedachten, dwalen dan langzaam af Je ziet ze al voor je, in bikini, op het witte strand Mooie palmen, en de blauwe zee Ik vier alweer een feestje dit is echt okeee REFREIN REFREIN REFREIN Maar de mooiste vind je hier in nederlaaaand Mooie meiden!

Potverdorie, dit is morgen al, ja! Zin an!

Jaapie Smulpaapie Vecht

Dat mooie meiden liedje zit al helemaal in mn hoofd. Moet de tent vanavond maar voor 't cafe opzetten, weet ik zeker dat ik vooraan sta bij onze wes

Anne Dijk schreef: "ja dan kijk ik in de spiegel, schiet dan heel vaak in de lach"
Ron-Kruidhof

De zanger is gearriveerd.. dus mocht u een handtekening en/of met hem op de foto willen is dit een uitgelezen mogelijkheid! Het bier staat koud!

Tot zo

Was zeker een mooi feestje!

AssessorJoost

Voor de oplettende kijker:

http://www.youtube.com/watch?v=LimGVo1-Yaw

vanaf 1:48.

U rijdt met de auto deze straat in. Mag dat?

Dikkie toch, wel op de tekst letten he..
Heeft Wesley gewoon goed over nagedacht