Farmer

Wegens uitvoerige opruimbezigheden in verband met een aanstaande ruimte verslindende gebeurtenis te koop tegen elk aannemelijk bod:

Tafel 90x160cm, klein verfbeurtje en weer als nieuw:

Eventueel is er een bezorgregeling te treffen. Bellen of mailen is sneller: rubenandringa@gmail.com/06-18170104.

Ik heb interesse in die boekenkast!
Even over-en-weer mailen?
Ik mail je even.

dibs op de kast.

Kom maar halen dan. Tientje meebrengen.

Waar is dat precies?

Laan van de Vrede 94.

En hoe zit dat precies met die bezorgregeling?
Is het een bouwpakket?

Zo, daar zijn we weer.

De kast is inmiddels uit elkaar(dus bouwpakket, slechts kruiskopschroevendraaier nodig) en ik wil hem best een keertje komen brengen. Nog steeds interesse?

Kapitein Luv

Anders heb ik nog wel interesse, heb je dat bureau ook nog steeds of ben je die al kwijt?

Farmer schreef: Zo, daar zijn we weer. De kast is inmiddels uit elkaar(dus bouwpakket, slechts kruiskopschroevendraaier nodig) en ik wil hem best een keertje komen brengen. Nog steeds interesse?

JA!, Het zou heel fijn zijn als je em kon brengen. Ik sleep em zelf wel naar boven:)

Hoe zit het met die stoel? Of beter gezegd, hoe zit die stoel? Beetje lekker? Wat moet je ervoor vangen?

@Dijkio: Als jij die stoel aanschaft, gaan we reeds volgende week een potje schaken!

Elsa: ergens dit weekend langsbrengen.

Mark: tegen elk aannemelijk bod, wat in dit geval een symbolisch bedrag kan zijn. Kom je hem zelf halen? Mooi.

In dat geval bied ik 5 euro, besloten op basis van het aantal witte blokjes op de eerste rij van de zitting.

Indien u akkoord gaat met dit bod, kunt u mij dan zeggen waar ik het juweeltje af kan halen?

Laan van de vrede 94.

[quote="Farmer"]Elsa: ergens dit weekend langsbrengen.

Als je op zondag mag arbeiden dan ben ik thuis.

Om het vervolgens weer te laat te lezen. Is woensdagavond een optie?

woendag heb ik van 16 tot 19u college. Met een transportmarge van 20 minuten ben ik de rest van de dag thuis te vinden.

Ik woon ook in de rode flat. Zou je misschien dan ook de stoel mee kunnen nemen?

Ik denk dat ik dan vanavond een rondje Vinkhuizen doe. Wat zijn de adressen?

Aqua 767 hier. Hoe laat ben je hier denk je?