ChristaJaspers

Hee mensen!

Wij, Christa en Mardi, komen vanuit Enschede komend jaar in Groningen wonen en studeren. De studie is zeker, psychologie, maar waar we gaan wonen is nog de vraag. We zijn al een paar jaar dikke vriendinnen en willen graag in hetzelfde huis wonen. We zijn dan allebei 18, christelijk (Christa gereformeerd vrijgemaakt, Mardi baptist), volleyballend, verlieft (de een ietsjes langer dan de ander), gezellig en netjes. We hopen dat iemand ons kan helpen om 2 (tijdelijke) kamers in Groningen te vinden! Ben jij onze reddende engel? mail dan even naar mardi_girl@hotmail.com of christajaspers@msn.com

Alvast bedankt!

Ole Einar Bjorndalen

Hey Christa & Mardi,
Je moet even op deze site kijken:http://portal.cgk-gn.nl/modules/activ/activ.php?idactiv=6.
Dat zijn de huizen aan de Prunusstraat in Groningen, misschien dat een bewoner hiervan meer over kan zeggen?
Succes met zoeken!

Koning Drietand

Komen jullie dan ook een jaartje op de GSV?

ChristaJaspers

Haha, nee we al aangemeld bij de NSG..
Of zeg ik daarmee iets verkeerds :rolleyes: ...?

Nee natuurlijk zeg je daar niets verkeerds mee! Heel veel plezier bij de NSG en succes met de studie en het vinden van een kamer.

huh, hoezo zegt ze daarmee niks verkeerd?

Ole Einar Bjorndalen schreef: Hey Christa & Mardi, Je moet even op deze site kijken:http://portal.cgk-gn.nl/modules/activ/activ.php?idactiv=6. Dat zijn de huizen aan de Prunusstraat in Groningen, misschien dat een bewoner hiervan meer over kan zeggen? Succes met zoeken!

Zoals Ole Einar Bjorndalen al zegt: meld je gewoon even aan. De Prunus is heel goed te doen, met veel huisgenoten en veel gezelligheid. Overigens zag ik dat jij je al had aangemeld Christa? Ik zou je vriendinnetje Mardi gewoon overhalen om hetzelfde te doen en dan is de kans zeker aanwezig dat jullie samen in de Prunus terecht komen.

ps. je kunt je altijd nog snel afmelden bij de NSG en gezellig bij ons komen!

Nee hoor. Het is al te laat

En de gelijkenis van de wijngaard en de werkers van het 11e uur dan?

Die is n.v.t.

Gerjan schreef:
Ole Einar Bjorndalen schreef: Hey Christa & Mardi, Je moet even op deze site kijken:http://portal.cgk-gn.nl/modules/activ/activ.php?idactiv=6. Dat zijn de huizen aan de Prunusstraat in Groningen, misschien dat een bewoner hiervan meer over kan zeggen? Succes met zoeken!

Zoals Ole Einar Bjorndalen al zegt: meld je gewoon even aan. De Prunus is heel goed te doen, met veel huisgenoten en veel gezelligheid. Overigens zag ik dat jij je al had aangemeld Christa? Ik zou je vriendinnetje Mardi gewoon overhalen om hetzelfde te doen en dan is de kans zeker aanwezig dat jullie samen in de Prunus terecht komen.

hebben ze hyves Gerjan? dat je ze even hebt gechecked?

Armando schreef: Nee hoor. Het is al te laat

Onzin, je kunt je aanmelden via

Misschien is het leuk als jullie nog eens langskomen op een van onze soosavonden, voordat je definitief kiest? De GSV is een hartstikke leuke en veelzijdige studentenvereniging, waar baptisten ook welkom zijn, hoewel de naam anders doet vermoeden.

Veel succes gewenst met het zoeken van kamers!

Herbsgarden

He Mardi, ben jij toevallig Mardi Gras? Die is leuk.

Verschuren, vertel ze de waarheid!

N.B. Steendam
Herbsgarden schreef: He Mardi, ben jij toevallig Mardi Gras? Die is leuk.

:rolleyes: