JPV

Helemaal gratis, inclusief rijke GSV historie, presenteer ik u:

(tadaaa)
Het tv-meubel annex dressoirding.
Eiken(kleur)
hoogte: 69 cm
diepte: 42 cm
breedte: 96 cm

Reuzehandig om een tv of platenspeler op te plaatsen;
cd's, dvd's en natuurlijk lp's kunnen onderin geplaatst worden.

En dat is nog niet alles: als klapper op de vuurpijl zit er een geheime ruimte in
om muziek te verbergen waar je wellicht wat minder trots op bent.

Maar wacht, er is meer!
Omdat ik de beroerdste niet ben, stof ik 'm ook nog voor je af.

Lijkt dit je wat? Bel snel, mailen mag ook. Op te halen in Vinkhuizen.
En: als je 'm vandaag op komt halen, krijg je er een lekkere reuzemergpijp bij.

Contactgegevens zijn te vinden in de jaarbundel, al dan niet online.
nee, ik bezorg 'm niet. Uit ervaring weet ik dat het ding prima met de bus te vervoeren valt, een ervaring op zich

N.B. Steendam

Oké, het is serieus een erg mooi ding. Snoergaten en alles erin. Alles wat je altijd al wilde hebben maar nooit durfde te kopen. De mergpijp is nu vogelvrij, maar nog steeds ongegeten. Kom maar halen dus! (Verplicht voor eerstejaars.)

Is hij nog in de aanbieding? Ik zoek serieus naar zo'n ding. Past 'ie in een boodschappenkarretje?

Nog steeds in de aanbieding, past niet in een boodschappenkarretje (eventueel wel er op), maar is met twee personen prima twee flats te verplaatsen. Dus als je een sjouwer regelt, zit je gebeiteld!

Als je gisteren nou langs was gekomen was er zelfs een hamburger voor je geweest. Nu moest ik ze allemaal opeten...

Nou, we hebben je wel een beetje geholpen toch?
Verder mag er wat mij betreft een slotje op dit topic; de nieuwe eigenaresse huppelt nu van geluk achter haar boodschappenwagentje met kast aan.

Ik heb het ding waar ik hem voor ingeruild heb onderaan de flat gezet, dus mocht iemand daar interesse hebben...

Heb je je hele huisraad voor dat ding ingeruild dan? Er stonden nogal wat meubels daar...

Zo'n mooi meubel moet je natuurlijk de ruimte geven, anders komt het niet tot z'n recht he...

Koning Drietand

Is dat hetzelfde meubel dat ik vier jaar terug heb geruild voor GSV-stickers?

Jazeker, die rijke GSV historie heb ik niet gewoon uit m'n duim gezogen 8-)