ro

Lieve mensen,

Spontane borrels het mag weer. Na geslaagde housewarming-, frontijn-, geel-, geel/oranje- en andere borrels wordt het tijd voor een 'gewone' borrel. Sorry dat we niet een betere reden hebben en tevens excuses dat we nog geen mooie flyer enzo hebben en het zo laat aankondigen, maar anders wordt het vast te druk.
Dus zeg het vooral niet voort, maar kom gewoon.
Vrijdagavond, Radijsstraat 68a.
Faciliteiten: waterpijp, sjoelbak, dartbord, ouderejaarskamer, etc, etc.

Mede namens Biezema en Anthuma: welkom!

De ON3-borrel ben ik vergeten en bij de faciliteiten de ruime voorraad pokerfiches.

ro schreef: Anthuma

Van je huisgenoten moet je het maar hebben... :-(

ro schreef: vergeten (...) bij de faciliteiten

de bar is ook een behoorlijke faciliteit :wink:

veel te tof... maar wat voor cadeautje wil je hebben?

ouderejaarskamer.. nu wordt t interessant!

dan is het duidelijk dat jij nog nooit een echte paradijsborrel hebt meegemaakt.

Ik stel voor het PaRadijs nu al de titel Huis-van-het-Jaar-2006 te geven. Respect!

idd, ook heel erg dapper om dat te doen een avond voordat je 14 km gaat lopen, of is er behalve een ouderejaarskamer ook een ruimte alwaar de sporters (ON3 en hardlopers) zich kunnen voorbereiden op zaterdag met zuurstof-flessen en sportdrink enzo?

Robben schreef: idd, ook heel erg dapper om dat te doen een avond voordat je 14 km gaat lopen, of is er behalve een ouderejaarskamer ook een ruimte alwaar de sporters (ON3 en hardlopers) zich kunnen voorbereiden op zaterdag met zuurstof-flessen en sportdrink enzo?

wat heeft n ouderejaarskamer met 14km rennen te maken is dan de vraag. maar n sporterskamer zou ook niet misstaan. paar bedden naast elkaar, massageolie, sportdrank en zuurstofflessen. en nog wat masseuses. maar t hoeft niet hoor.

Jackhals schreef: veel te tof... maar wat voor cadeautje wil je hebben?

Iets voor de grote witte muur of voor de vissekom van Anthuma.
Opruimen na afloop geldt ook als cadeau.

Leuke gadgets voor de bar:

En er kan natuurlijk een ondersteuning gegeven worden om het mogelijk te maken dat men hier meerdere keren per jaar kan blijven borrelen.

Hmm ben er niet meer aan toe gekomen om wat moois voor op de muur te halen... Het wordt dus een financiƫle bijdrage 8)
En misschien nog een poster erbij. Maar die wil ik eigenlijk houden. Ik neem 'm mee en alleen als jullie 'm heel mooi vinden blijftie in de Radijsstraat. Tot zo!

Het was gezellig! Ik hoop dat je vis veel plezier beleeft aan zn kasteel!

bedankt, het was een mooie voorbereiding op de dag van vandaag

De borrel was lekker hoor, alleen een beetje laat. PaRadijs bedankt he!