Leanne

Hey kamerzoekende(n)!

Heb je altijd al samen met een vriendin in één huis willen wonen of ben je op zoek naar meer ruimte voor jezelf? Dan is dit je kans!!

Vanaf 1 maart aanstaande komen er twee kamers in m`n gezellige en nette huisje aan de Aquamarijnstraat 549 vrij. Het gaat om de balkon- en de galerijkamer (beide ca. 13m² per kamer) op de tiende verdieping van de gele Kievit flat. Er is een gedeelde keuken, badkamer, wc en berging. Door de huursubsidie bedraagt de huur van deze nette kamers slechts € 150,- per maand per kamer (incl. gas, water, elektra, etc.).

Bijkomstigheid is dat er waarschijnlijk binnen nu en een jaar een doorschuifmogelijkheid is naar de grote kamer!

Lijkt het je wat, wil je meer informatie of weet jij iemand die geïnteresseerd is in één of beide kamers, stuur mij dan even een mailtje (Leanne1984 at gmail.com). En omdat het al snel 1 maart is, zou het handig zijn als je snel reageert!

Groetjes Leanne

Leanne schreef: Bijkomstigheid is dat er waarschijnlijk binnen nu en een jaar een doorschuifmogelijkheid is naar de grote kamer!

Dan wordt het dus waarschijnlijk duurder, omdat je dan geen huursubsidie meer hebt. Maar verder een goed verhaal, ik zeg: Doen!

Bruins schreef:
Leanne schreef: Bijkomstigheid is dat er waarschijnlijk binnen nu en een jaar een doorschuifmogelijkheid is naar de grote kamer!

Dan wordt het dus waarschijnlijk duurder, omdat je dan geen huursubsidie meer hebt. Maar verder een goed verhaal, ik zeg: Doen!


Hoeft niet..! Zolang er natuurlijk maar iemand in het huis woont die 23 jaar of ouder is zal er recht op huursubsidie zijn. Bedankt voor je aanbeveling!

Inmiddels heb ik voldoende reacties ontvangen! Webcie, kunnen jullie dit topic van een mooi 'slotje' voorzien?