Demetrius

Wie heeft er autotheorie boeken in de kast staan en wil daar graag vanaf???

Bel ff of stuur een e-mail.
050-5735640 of albertjanvanhoek@hotmail.com

Vriend Niels

Ha buurman, ruilen voor je Home Cinema Set?

Hele set lijkt me wat overdreven, 5 keren kaart (incl. bier en chips) heb ik wel in de aanbieding.

En... wil het al een beetje lukken met het autorijden?

Ja dat rijden gaat prima, alleen hij begint vragen te stellen over borden e.d. dus het wordt tijd voor de nodige theoretische kennis.

Ik heb volgens mij nog ergens een ANWB-boekje liggen.

Jean schreef: Ik heb volgens mij nog ergens een ANWB-boekje liggen.

te koop/te huur/te leen?

sorry, deze post is van Albert Jan

Als ik hem kan vinden mag je hem wel lenen. Ik zal dit weekend effe bij mn ouders kijken.

Probeer anders Kamphuis es. Die kijkt hier waarschijnlijk niet meer, maar had de boekjes (theorie en oefenopdrachten) wel. En hij schijnt inmiddels z'n rijbewijs te hebben.

Ja, maar de helft van die boekjes had hij van mij geleend ;) Ik heb nog wel een opgavenboek die je mag lenen en zelf had ik van internet de wet van verkeersregels gehaald. Daar staat het meeste wel in en de rest leer je uit het opgavenboek wel. Gewoon veel vragen maken.

Ik zal kijken of ik hem kan vinden en dan mag je hem wel op komen halen. Ik ben dit weekend thuis.

Je kunt ook even in een bieb opzoek gaan naar de Zebra-cdrom. Dan kun je de theorie behandelen per onderwerp en daarna oefenen met foto's en bijbehorende vragen. Ik heb in H'berg die cdrom van de bieb geleend. Sommige foto's zijn precies hetzelfde als die van het CBR en dat is ook een leuk voordeeltje van die cdrom. Succes!

Die heb ik trouwens misschien ook nog wel ergens liggen.

Anders kijk je op

En wij zijn natuurlijk ook prima in staat om AJ eens goed te overhoren:

Janpaul heeft vijf bier op, mag hij nog autorijden?

A. Ja, anders is er sprake van discriminatie.
B. Nee, je mag niet slapen achter het stuur.
C. Zolang de politie van niets weet, mag het.

Pieter wil hier rechtsaf slaan.

Geeft hij zo goed richting aan?

Kijk maar eens hier:

WOW wat een reacties!! Dank u wel daarvoor.
Ik ben dit weekend niet in Groningen, maar dan maak ik maandag wel even een rondje vinkhuizen.

toplinkje trouwens animal

Iets relevanter:

U rijdt met 254 km/uur langs een flitspaal, krijgt u een boete?

Een militaire colonne komt van rechts. Wilt u die voorlaten?
:cs7: :cs7: :cs7: :cs7: :cs7: :cs7:

A. Nee, want ik ben pacifist;
B. Ja, want mijn Suzuki Alto is ongetwijfeld minder robuust;
C. Ja, want ik ben aanhanger van Bush en belust op olie;
D. Geen van alle antwoorden is juist, kies dus deze.

Prachig linkje Animal, ik heb me uiterst vermaakt. Wanneer komt deel twee van die verkeersschule?