Cornelieke

Beste GSV,

Kent u het principe 'evenveel geld als ik besteed aan mijn vuurwerk, geef ik ook aan een goed doel'? Aan ons mooie lustrum heeft u bakken met geld mogen besteden om allerlei moois mee te maken. Wilt u nu ook graag uw medemens steunen? Daar biedt uw goedoecie een eenvoudige mogelijkheid voor! Komende donderdag (1 december) zullen er weer een aantal dozen op soos staan die we hopelijk met zijn allen tot de nok toe gaan vullen voor De Voedselbank. Daar kunnen we dan een heleboel Groningers mee helpen die het nog minder hebben dan de gemiddelde student!

Doet u ook mee?! Wanneer u deze week boodschappen doet, neem dan even een aantal extra boodschapjes mee!

Liefs en groetjes,
Uw goedoecie

beschrijving

Kan ik mijn boodschappen ook nog op een ander moment inleveren als ik niet naar soos kan?

Emily schreef:

Kan ik mijn boodschappen ook nog op een ander moment inleveren als ik niet naar soos kan?

Dat moet zeker lukken! Bijvoorbeeld vrijdag voordat de dozen worden opgehaald (precieze tijd moeten we nog afspreken, hopelijk tijdens VMS). Of anders van tevoren al bij een goedoecie-lid afleveren, of bij iemand die wel naar soos kan. (:

wimgrootens

Vergeet niet wanneer u vandaag in de supermarkt bent een paar extra boodschappen in uw mandje te leggen en deze mee te nemen naar soos aanstaande donderdag!

Ha GSV'ers, koop vandaag tijdens de boodschappen ook wat voor de voedselbank. Kleine moeite en je maakt er andere mensen erg blij mee. En vergeet deze boodschappen niet mee te nemen naar soos vanavond! Als je niet naar soos kan is er vast wel iemand dichtbij die het voor je mee kan nemen. Wij verwachten in ieder geval dozen vol boodschappen :) Kijk voor de gewenste producten even naar de post ergens hierboven.