MaaT

Namens de CEC het volgende berichtje:

Vanaf komende woensdag 30 november is er elke woensdag tussen 16:30 – 17:30 uur gebedsuur voor Groningen namens StudentLife. Dit zal plaats vinden op soos. U wordt allen van harte uitgenodigd om hieraan deel te nemen!

Voor alle GSV-ers die het 'eng' vinden om er alleen heen te gaan, stel ik voor dat je afspreekt met een bekende zodat je er samen heen kunt. Ik ben er ook (bijna) elke woensdag! Je kunt ook gewoon eerst eens komen kijken hoe het gaat!
Ik zou het heel jammer vinden als het onbekende een reden is om niet te gaan.
ik denk namelijk dat het heel goed is om samen met andere christelijke studenten samen te bidden tot God, voor de stad Groningen en voor ons zelf!!

Okeyokey!!
het is vanmiddag al!!!
hopelijk zijn er ook gsv-ers die gaan...

misschien volgende week, dit keer haal ik het niet.
succes!

Ai, was dat zo vroeg al... wellicht volgende week. Het zou de eerste keer zijn... (vorig jaar was het altijd ergens op de Aqua)

Het was voor mij gisteren de eerste keer dat ik naar zoiets toeging. Ik vond het wel een beetje wennen, maar toch is het heel goed en fijn om samen te bidden. We waren met zn zessen. Dus de opkomst was niet echt bijster hoog. Maar we hopen dat dat in de toekomst verandert.
We begonnen met een stukje lezen uit de bijbel en een korte overdenking daarna werden er gebespunten verzamelt en werd er een kringgebed gehouden.

Volgende week is erop de zelfde tijd en de zelfde plaats weer een gebedsuur en ik hoop dat er dan wat meer studenten zijn....

als het meezit, en dat moet haast wel komende woensdag, kan ik wel komen!

woensdag is het weer zover!
van 16.30 tot 17.30 een uurtje bidden voor groningen en zn studenten en voor idividuen, op soos!!!

Zijn er nog GSV-ers geweest afgelopen woensdag??