Koos L

Lees dit artikel en bekijk de video... Redelijk bizar. Onze ontgroening kan ik opeens niet meer serieus nemen. Weg met al die laffe regeltjes!

http://www.newsoftheworld.co.uk/story_p ... ews1.shtml

Die link doet het bij mij niet, maar vind je ook wel wat info.

En nu doet Koos L's link het het wel :?

Hmm, bij mij werkt het prima. Op nu.nl is het nieuws minder heftig gebracht, dus raad ik je toch aan om eens bij www.newsoftheworld.co.uk te kijken. 8)

ik dacht dat die vent in dat groene pakkie en verpleegkundige was ofzo....slaat ie m ineens KO

Bakkie Krasse

Hij was ook verkleed als verpleegkundige. Maar stiekum was ie gewoon de meerdere. Dat maakte de verrassing alleen nog maar groter. Die naakte vent zag die schop zo nooit aankomen.

de vraag is dan, hoe vertaal je dat naar t novitiaat? moeten er aparte mannen en vrouwen afdelingen komen om naakt rond te kunnen lopen of zijn de novieten zo minderwaardig dat dit niks uitmaakt. hoe moeten die meerderen zich verkleden om een schop te kunnen geven die men niet aan ziet komen. en wie zijn die meerderen uberhaubt? en moeten ze dan allemaal in zo'n pakkie? dan is t effect weer weg. allemaal vragen die ik bij de uitroep van meneer lieffijn heb om alle regels maar af te schaffen. maar ik heb vertrouwen in zn creativiteit!

nou ja zeg!!!!
als het zo moet worden ga ik nu nog lid worden van ichtus....

was gisteraaf ook op het nieuws. Er wordt onderzocht hoe of wat.

er liepen een als schoolmeisje en verpleegster verkleede serganten voor de volledigheid

ach met alle respect maar als je commando wordt moet je ook wel tegen een stootje kunnen, toch? die gasten worden ook getraind om onder marteling geen informatie prijs te geven...

idd moet zo'n commando daar tegen kunnen, maar het ging hier om pure agressie. Wanneer het gaat om het trainen om niks los te laten tijdens een marteling dan is het idd geoorloofd, maar dat lijkt mij hier niet aan de orde.

t is te hopen dat die vd weerd geen belangrijke politieke functie krijgt later, anders mogen we de VS ook wel vragen om hier orde op zaken te komen zetten....die ideeen die die jongen heeft...

Het is niet waar dat die lui worden getraind op martelingen... Of weet jij daar soms meer van Van der Weerd?