Tony

Gratis af te halen in Helpman

  • een koelvriescombinatie, 5 jaar oud, 180cm hoog, werkt uitstekend!
  • een wasdroger, nooit gebruikt want behoeft een slang naar buiten. Dus spliksplinternieuw!

De huidige eigenaars willen er zo spoedig mogelijk vanaf, liever vandaag dan morgen! Bel 06-57334884. Een leuk bedankje voor de aanbieders van al dit moois is op zijn plaats natuurlijk :)

Sla je slag!

Am. Hoekzema is op zoek naar een koelkast, en ik denk dan ook dat hij hier zeer geïnteresseerd in zal zijn!
Ik gaat het hem laten weten, dan kan hij hierop reageren en een belletje plegen.

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt
:afro:

Remco schreef: Am. Hoekzema is op zoek naar een koelkast, en ik denk dan ook dat hij hier zeer geïnteresseerd in zal zijn! Ik gaat het hem laten weten, dan kan hij hierop reageren en een belletje plegen.

Oh ik hoef hem niet te hebben hoor, ik haal een mini-koelkastje bij de Blokker. Ik heb nameljk geen flauw idee hoe ik m van Helpman naar Noord-Selwerd kan krijgen ;)

Op de fiets.

Anja Admiraal

Als jij 'm niet wilt, mogen wij de koelkast/vriezer dan? Kristel, Hannah en ik? :)

MartenH schreef:
Remco schreef: Am. Hoekzema is op zoek naar een koelkast, en ik denk dan ook dat hij hier zeer geïnteresseerd in zal zijn! Ik gaat het hem laten weten, dan kan hij hierop reageren en een belletje plegen.

Oh ik hoef hem niet te hebben hoor, ik haal een mini-koelkastje bij de Blokker. Ik heb nameljk geen flauw idee hoe ik m van Helpman naar Noord-Selwerd kan krijgen ;)

Je zou een bakfiets kunnen horen, of mij kunnen vragen om je te helpen aangezien ik al vaak bij je kon blijven slapen. Sterker nog, dat bied ik uit mezelf al aan. Maar je zou Kristel, Anja en Hannah nogal hard nakken als je eigenlijk toch al voor die mini-koelkast gaat, dus never mind.

Remco schreef: dus never mind.

Waarom dan toch? :P

Omdat Remco zichzelf graag aanbiedt ;)

MartenH schreef:
Remco schreef: Am. Hoekzema is op zoek naar een koelkast, en ik denk dan ook dat hij hier zeer geïnteresseerd in zal zijn! Ik gaat het hem laten weten, dan kan hij hierop reageren en een belletje plegen.

Oh ik hoef hem niet te hebben hoor, ik haal een mini-koelkastje bij de Blokker. Ik heb nameljk geen flauw idee hoe ik m van Helpman naar Noord-Selwerd kan krijgen ;)

Als ex-werknemer van Blokker kan ik dit ten zeerste aanraden, prima koelkastje. Koelt maar liefst tot 16 graden onder de buitentemperatuur en er past zeer veel in. Maar eigenlijk is het gewoon een veredelde koelbox

robert8701 schreef:
MartenH schreef:
Remco schreef: Am. Hoekzema is op zoek naar een koelkast, en ik denk dan ook dat hij hier zeer geïnteresseerd in zal zijn! Ik gaat het hem laten weten, dan kan hij hierop reageren en een belletje plegen.

Oh ik hoef hem niet te hebben hoor, ik haal een mini-koelkastje bij de Blokker. Ik heb nameljk geen flauw idee hoe ik m van Helpman naar Noord-Selwerd kan krijgen ;)

Als ex-werknemer van Blokker kan ik dit ten zeerste aanraden, prima koelkastje. Koelt maar liefst tot 16 graden onder de buitentemperatuur en er past zeer veel in. Maar eigenlijk is het gewoon een veredelde koelbox

Haha, prima toch. Het is inderdaad eigenlijk een koelbox die schuin staat met een deurtje erin, maarja meer heb ik niet nodig. @Anja ja natuurlijk.

Beide items zijn vergeven! Het topic kan dicht!