smeerkees

Hallo!

Ik heb een hele mooie jurk gekocht, maar hij is een stukje te lang. Is er iemand die voor een kleine vergoeding mijn jurk korter kan maken?

De jurk is voor de Dies, dus het moet ergens voor december ongeveer gebeuren.

Eeuwige dank aan de naaier die mij kan helpen!

x
Laura

Ben je in dit geval nu een matennaaier, of juist niet?

Remco schreef: Ben je in dit geval nu een matennaaier, of juist niet?

nee

smeerkees schreef:
Remco schreef: Ben je in dit geval nu een matennaaier, of juist niet?

nee

Bedankt voor de opheldering, ik weet genoeg

Ik weet dat zowel Saakje als Elsa over buitengewoon goede skills op het gebied van kleding maken beschikken, misschien dat één van hen (zonder je een oor aan te naaien) je jurk kan verstellen.

Ik kan het wel maar ik heb geen tijd. Tiny kan het ook denk ik.

Saakje schreef: Ik kan het wel maar ik heb geen tijd. Tiny kan het ook denk ik.

In de tijd dat je deze post hebt gezet kon je ook best even die jurk fixen

Als dat zo was ging ik me laten omscholen tot coupeuse zodat ik vet veel geld kon verdienen.

wil ik wel doen, kom maar langs. Mischien moet je wel even een klosje garen in de juiste kleur kopen. (kan op de vismarkt).
Als het een lange jurk is moet je even de schoenen die je er onder gaat dragen meenemen.

Awesome! Ik dacht dat je het druk had dus ik had het niet meteen aan jou gevraagd :)

Wordt waarschijnlijk volgende week, maar daar hebben we het dan nog wel over :P

TheoSikkema

Ook iemand die mijn herinneringslint kan repareren voor de consti aanstaande woensdag??

TheoSikkema schreef: Ook iemand die mijn herinneringslint kan repareren voor de consti aanstaande woensdag??

Even inleveren bij iemand van de Bullen & Linten (naastgetekende, Saakje, Rosalie of Annelina)

Ik ben er principieel op tegen dat de jurken ieder jaar weer korter worden.

Wat Bruins zegt. Ik heb vorig jaar zelfs knieën gezien.

Mijn jurk hangt op dit moment tien centimeter over de grond