Siempje

Heehoi lieve GSV'ers,

Ook dit jaar organiseert het O.C.S.G. een Bijbelquiz, waarin u in een team uw Bijbelkennis ten toon kunt stellen en in de strijd kan gooien!!
Dit jaar zal de Bijbelquiz op woensdag 14 oktober plaatsvinden in Huize de Beurs. Inloop is vanaf 19.30 en om 20.00 gaan we van start.

Doe mee met je BK, jaarverband, genootschap, vriendjes of vriendinnetjes in een team van maximaal 8 personen. Deelname is slechts 5€ per team, er is alleen maar beperkte ruimte: 20 teams.. Dus geef je snel op via penningmeester@ocsg.nl met een toffe team naam, daarmee valt al je eerste punt binnen te halen! (:

Mocht je vragen hebben stel ze hier gerust of stuur me een berichtje.

Liefs,
Simone
Penningmeester O.C.S.G 2015-2016

Bump!!

Er komen al aardig wat teaminschrijvingen binnen, maar nog geen GSV'ers..
Wel weet ik dat er mensen zijn die mee willen doen! Lukt het je niet om een compleet team te vormen, contact mij dan ff. Of plaats het in dit topic, zodat er met die mensen een team gevormd kan worden.

Het belooft een mooie avond te worden met als kers op de taart een spreker uit onze roots: Stieneke van der Graaf

Grietje_Eva

Ik denk dat ik dit best wel leuk vind! Meer mensen?

ellisschipper

Ik wil wel Eva!

Ik wil daar ook wel bij :)

Opgeven nog steeds mogelijk!
titel

Wie vult het team nog aan?!
Er zijn nog maar 5 teamplekjes beschikbaar!

  1. Eva
  2. Stephanie
  3. Ellis
Grietje_Eva

Siempje schreef:

Wie vult het team nog aan?!

  1. Eva
  2. Stephanie
  3. Ellis
  4. Tamar
  5. Fer
  6. Arjan
  7. Pieter H

Ik wil ook wel. Kan het nog?

Grietje_Eva

Arminius schreef:

Ik wil ook wel. Kan het nog?

Jo

Het gaat goed met de opgave van GSV teams!
De teller staat al op drie (:

Op het moment is er nog plaats voor 4 teams en je kan je nog steeds opgeven. Dus trommel je BK, Jaarverband of vriendjes op en vorm een team. Het wordt leuk!!