JoScene

Hee lieve GSV'ers!

Ik als NSG'er zoek een kamer in Groningen,
het liefst een beetje goedkoop, in vinkytown ofzo.
Heeft iemand iets voor mij?

Ik studeer communicatiesystemen op de Hanze en ben 18 jaar.
Voor meer informatie over mij, check even mijn Facebook: http://www.facebook.com/JoScenee

Groetjess, Josine.

Hey Josine,

Er is nog een aantal mensen van het jongste jaarverband dat ook een kamer zoekt; dus ik denk niet dat je veel kans maakt via ons forum ;)

ah okay dan zoek ik weer verder!

Paula Lunenborg

Was je toch maar lid geworden bij GSV..

Paula. Niet lief.

Paula Lunenborg
Maurice schreef: Paula. Niet lief.

Dat heeft niks met lief of niet lief te maken. punt.

Hoi!

Ik heb nog een kamer voor je!
Aan de Star Numanstraat in Groningen komt een kamer vrij van +/- 12m2 voor ongeveer 300 euro per maand. In principe per 1 november 2012, maar aangezien de kamer al leeg is kan je er eerder in. Even overleggen dan.. De kamer beschikt over een eigen wastafel en inbouwkast, wat tevens als kledingkast gebruikt kan worden. De keuken, badkamer en toilet en balkon deel je met drie vrouwelijke N.S.G. huisgenoten. Graag willen we weer in vrouw in het huis.

Heb je interesse, wil je meer informatie of een keer komen kijken mail dan naar hinkebiewenga @ gmail . com

Groetjes Hinke

Top, NSGers die op ons forum een kamer zoeken en die krijgen van een NSGer. Toch leuk dat ze daar dus geen idee hebben wie er nog een kamer zoekt.

@ Hinkeb, *een
Blijkbaar is hun eigen forum niet geschikt voor dit soort transacties.

Niet zo flauw mensen, wees blij dat we dit kunnen faciliteren. Zo blijkt maar weer eens hoe belangrijk de GSV is in de christelijke studentenwereld.