Moesker

Morgen (zaterdag 3 november) speelt ON4 uit sportpark Sportpark Corpus den Hoorn tegen Groen Geel 2.
12:30 vangt deze wedstijd aan.

Wie is pupil van de week?

Meindert

Dat was me even spectaculair. Mocht u Norbert zien hinkelen en niet weten waarom, dan kan het zijn dat u bovenstaand evenement gemist heeft.

Paula Lunenborg

8 december moeten jullie om half 1 thuis. Eigenlijk is dat zielig :(
Ik denk dat ik de 27e kom kijken, jullie moeten dan tegen de koploper. Zien jullie het zitten om dan te gaan winnen, want ik vind dat leuker om naar te kijken..
Joeeeeeeee

We moeten ook heel vaak tegen ploegen uit Bedum, Grijps- of Hoogkerk of clubs uit Grunn. Prima op de fiets te bereiken en soms nog wel makkelijker met het openbaar vervoer. Zaterdag bijvoorbeeld moeten we tegen Hoogkerk. Vanuit Vinkhuizen is dat kruipend te doen.

Joh, wacht, wat? Was ik pupil van de week?
Chill ook dat ik dat wist.

Bash schreef: Joh, wacht, wat? Was ik pupil van de week? Chill ook dat ik dat wist.

De coördinatie laat nog wat te wensen over.

Michel schreef:
Bash schreef: Joh, wacht, wat? Was ik pupil van de week? Chill ook dat ik dat wist.

De coördinatie laat nog wat te wensen over.

Ben niks anders gewend van mijn Rabbi. :}

Hoorde overigens dat de wedstrijd wel goed is gegaan..?

Ben je dus wel mooi je euro voor een zakje snoep misgelopen Bas..

Wie is aanstaande zaterdag pupil van de week?

ON4 speelt dan uit bij CSVH, dus dat is onbekend

Morgen (6 Oktober) speelt ON4 de uitwedstrijd tegen CSVH 2 in Hoogkerk.
ON4 heeft na 5 wedstrijden al 9 punten weten te verzamelen, momenteel bezetten we de 5e plaats.
CSVH bezet de 6e plaats met 8 punten uit 5 wedstrijden, een heuze kraker dus waarbij we jullie support van harte kunnen gebruiken.

Sportpark Hoogkerk
De verbetering 50
9744 DZ Hoogkerk

http://www.csvh.nl/de-club/sportpark. Laat je door de regen niet weerhouden want in de middag klaart het op! Voor degene die op de fiets komen, het is maar 6 kilometer fietsen. De wedstrijd begint om 14:30. Tot dan!

Voor degene die ON4 niet volgen, vorige week werd de topper tegen koploper ACV gewonnen met 3-1.
Inmiddels is ON4 gestegen naar de derde plek op de ranglijst. Morgen staat er alweer een kraker op het program, 12:30 tegen de nummer 4 op de ranglijst Groen Geel 2.
Deze wedstrijd is uit, dit betekent op sportpark Corpus den Hoorn, dit is Laan Corpus den Hoorn 100. (Vlakbij stadspark)
Dichtbij dus, neem je vriendjes en vriendinnetjes mee en schreeuw ON4 morgen naar de overwinning.
Tot morgen!

Bruins en ik zijn erbij..

Top. De waarde van het actieve publiek in het seizoen '12-'13 mag niet onderschat worden, zie ranking.

Een groeiend succes. Afgelopen zaterdag kon de miezerregen zelfs de gehele BK Hoogendoorn niet tegenhouden.
Volgende week 10 november is er om 12.30 op het sportpark van Oranje Nassau weer een wedstrijd van ON4, heb ik me laten vertellen.

BK Hoogendoorn-Mulder, formeel onder de naam De Hoeksteen, inmiddels opererende als Becadent

Zoals iedereen heeft kunnen zien was de scheidsrechter ons alles behalve goed gezind. Een ongelukkige verliespartij was een logisch gevolg van de wanprestaties van deze leidsman. Gelukkig, zoals FJ al zei, mogen we zaterdag gewoon weer op onze eigen Coendersborg de punten verdedigen. Met jullie hulp houden we ze alledrie.