Milou

Hallo,

Aangezien ik verhuisd ben en een ander bed heb gekregen wil ik graag van mijn oude hoogslaper af. Hij gaat al een aantal jaartjes mee, maar is nog in prima staat.
Een foto oid heb ik niet. Het gaat om zo'n standaard grijze Ikea hoogslaper.
Afhalen bij Saffier 104, hij is al uit elkaar gehaald.
Interesse? Mijn nummer: 0646682356

Groetjes

Zo'n eenpersoons-ding?

Ja

Betreft het hier iets als:

Nee joh, betreft iets zoals dit:

Ik kan als ervaringsdeskundige melden dat deze prima slaapt.

Heb je er eventueel nog zo'n bureaublad of andere accessoires voor? Ik heb zelf enkel de kale variant, en zou eventueel de bureaubladextensie wel over willen nemen.

Herbsgarden
MsG schreef: Ik kan als ervaringsdeskundige melden dat deze prima slaapt.

Zo, heb jij met Linke 'Loutje geknuffeld? Baas.

Wat leuk dat je post in een topic waarin het ook over bedstedes gaat, Jan. Doet me denken aan iets meer dan een jaartje geleden...

Hey mathijs, Toevallig de 'mathijs groothuis' van Gomarus College Havo '06???

Haha ja :).

Hoi trouwens

Het gaat inderdaad om de grijze hoogslaper waarvan MsG een afbeelding heeft gepost. Helaas, want die van Fleurke zou natuurlijk veel mooier geweest zijn en dan het liefst ook nog in het rose. Dan was ik hem denk ik ook sneller kwijt geraakt, want dat grijze ding staat hier nog steeds;)
@ MsG: ik heb helaas geen onderdelen voor je.

Herbsgarden
Elsa schreef: Hey mathijs, Toevallig de 'mathijs groothuis' van Gomarus College Havo '06???

Toevallig ook de 'mathijs groothuis' die en heeft nagebouwd in Google Sketch? (Waarvoor een binnensmonds wtf'je.)

:P lol, wordt het onderwerp nu verschoven van marktplaats-prullaria naar privewerken van deze persoon?

Maar om antwoord te geven: Ja.

Webcie, slotje?