ARD

Amicae, amicique,

In verband met een aanstaand diesconcert zoekt uw concert en kleinkunstcommissie naar mensen! Kunt u een instrument bespelen, overwin dan uw plankenkoorts en telephonofobie en neem contact op met ons! Wij zoeken vooral amateurs en semi-profs op het gebied van klassieke muziek, maar schroomt u niet ook contact met ons op te nemen mocht u poesje mauw willen zingen, hoewel dat niet erg gepast zou zijn. Kunt u dus een aardig riedeltje spelen bel dan met een van deze personen. Marlies B. Tessa van der W, Liesbeth S, Fernand van H. of eventueel ondergetekende...
Bij voorbaat dank,

namens de concert en kleinkunstcommissie,

Ard B.

niemand?

Vriend Niels

Mag ik zingen??

Had je al een stuk in gedachten??

minileeuwtje

Jullie wonen toch bij elkaar in huis? Ik vraag me af waarom jullie zo communiceren...

Vriend Niels
minileeuwtje schreef: Jullie wonen toch bij elkaar in huis? Ik vraag me af waarom jullie zo communiceren...

Je hebt gelijk, we houden het voortaan maar bij msn-en.

Hee, is de locatie al bekend? Staat er een orgel? Komt er een elektrische piano? Een triangel?

Pieternel schreef: Een triangel?

Een echt, ouderwets, virtuoos triangelconcert: niet te versmaden!

Pieternel schreef: Staat er een orgel?

Lang geleden dat ik orgel heb gespeeld op een diesconcert...

Ik kan wel een beetje blokfluiten :) Ben alleen bang dat je daar de anderen niet echt een plezier mee doet...;)

Pieternel schreef: Hee, is de locatie al bekend? Staat er een orgel? Komt er een elektrische piano? Een triangel?

Huis de beurs, geen orgel, echte piano, triangel mag je meenemen..