N.B. Steendam

Aan mijn vakantie heb ik 634 roemeense lei overgehouden, vandaag waard 150 euro. Omdat men buiten Roemenie geen Lei wil omwisselen heb ik er niks aan. Als jij wat tof geld in je portemonnee wil hebben, of je kent mensen die wel eens in Roemenie komen, laat het even weten. Ik heb ze voor 130 E op marktplaats staan, zo makkelijk verdiende je nog nooit 20 euro.

Oja, het zelfde gaat op voor Servische Dinars en Hryvnia uit Oekraine, maar dan in kleine hoeveelheden.

Haha, kon je niet zo goed overweg met al die nullen bij de pinautomaat? T.z.t. zal ik Oekraïne wel weer eens aandoen, maar ik denk dat ik even wacht tot de waarde van de Hryvna gestegen is ;)

annemarieke

He Niek, een vriendin van mij gaat naar Roemenië binnenkort. ik zal het haar even vragen.

Webcie mag dit topic worden verwijderd? Ik voel me vreselijk genept door de titel. Ik rekende me al rijk met al dat gratis geld, maar nu moet ik eerst naar dat criminele verwegistan genaamd Roemenie. Alleen die reis daar naar toe gaat me al meer dan 20 eurie kosten. Degene die hier dit topic heeft gestart verkondigd klinkklare nonsens en dat kunnen we hier niet toleren op het forum.

Ik ben het met je eens Roel, en stel dus voor dat jouw reactie verwijderd gaat worden.

MdR schreef: Ik ben het met je eens Roel, en stel dus voor dat jouw reactie verwijderd gaat worden.

Beste MdR, alias Roemenie-vriend. Wellicht heeft u de verkeerde conclusie getrokken naar aanleiding van mijn bericht. Voor een schamele 20,- euro zij u, zondig wezen dat u bent, dit volkomen vergeven.

N.B. Steendam

Geld is verkocht, topic kan dicht.