Ursa

Verheugd ben ik, nu onze voeten staan
binnen je poorten, Jeruzalem.
(Ps. 122:2)

Amicae amicique, intimae intimique,

wegens het verkassen van amice Jonker zijn wij op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Deze kan vanaf 1 september voor onbepaalde tijd zijn/haar intrek nemen in Asafs oude kamer. Het gaat hier om de galerijkamer met een oppervlakte van zo'n 13 m2.

Wij bieden: twee gezellige huisgenoten, een prachtlokatie in de minst ranzige flat van Vinkhuizen, een abonnement op de ware krant, tv-aansluiting, internet, vaste telefoon (moet nog gerepareerd worden), een wasmachine, koelkast, frituur en daarbij een redelijk net huishouden. Dit alles all-inclusive voor maar 140 euri's de maand!

Reageren kan door te mailen naar homgoa@hotmail.com (Harm)

waar gaat amice Jonker, lid van de D-Tox der GSV, dan heen?

Vraag het hem zelf, zou ik zeggen..

Herbsgarden

"Ah toe," zei Frederik, "wat ben je ook een vervelend mannetje."
Ofwel: alsjeblieft Harm, zeg waar Henri gaat wonen, ik ben ook benieuwd.

Hihi, ik weet het... :beat:

N.B. Steendam

Ha, ik ook!

Het is dat ik al een woning heb, anders zou ik gelijk mijn boeltje pakken en verhuizen.

Mag je ook eieren tegen de ramen gooien als je er komt wonen?

of theedoeken en etenswaren uit de diepvries en kurkentrekkers in de frituur verstoppen?

Om met master Yoda te spreken: 'possible is everything' (uiteraard binnen een goed gereformeerd kader).

Maar nu weet ik nog steeds niet wat Hendri gaat doen en ik kijk elke dag op dit topic om erachter te komen..

Haha, verlos Christine even uit haar lijden. Ze vermaakt zich al weken met het Syfaristopic, dus kom maar even voor de dag met deze eindelijk ècht belangrijke info.

Als je even geduld hebt, kun je het hem zelf vragen (leuk, toch?)

(dit geldt als een soort bump)

Koning Drietand

Wat mij meer kan boeien is de vraag wanneer Jonker terug komt? die jongen is nog niet klaar voor afscheid. Hij moet zichzelf niet te serieus gaan nemen.

Topic kan gesloten worden.