Saskia

Hallo allemaal!

Elk jaar draaien er een aantal weken projecten van E&R in de zomervakantie. Zo ook in Bussum op een hele gezellige camping, waar ik ook al een aantal jaar mee draai.

Nu zoeken we nog teamleden om een weekje mee te draaien. In een team van ongeveer 10 personen draaien onder leiding van een teamleider volwassenwerkers, jongerenwerkers, kinderwerkers en recrawerkers. Doel van zo'n project is om een band op te bouwen met campinggasten en te kunnen laten zien hoe en waarom wij christen zijn.
Daarnaast ben je ook bezig met je eigen geloofsopbouw en is het vooral ook heel erg gezellig!

Mocht je het leuk vinden, dan hoor ik het graag! Het kost je slechts een week in de vakantie, een voorbereidingsweekend en €35 voor eten in de draaiweek.

Meer info kun je natuurlijk altijd vragen, of kijk even op de (landelijke) site (www.eenr.nl) of facebookpagina (https://www.facebook.com/EenRBussum?fref=ts)

Dit is leuk! Wanneer is het?

Ons project draait 4 weken. Wij hebben vooral nog mensen nodig voor de laatste 2 weken en dan vooral recrawerkers en kinderwerkers.
Week 1: 13-20 juli
Week 2: 20-27 juli
Week 3: 27 juli-3 augustus
Week 4: 3-10 augustus

En voorbereidingsweekend is in overleg met team, die zijn komende weekenden meestal ergens.

En ik maar denken dat 'E&R' stond voor 'Ellie en Rikkert'.

FritzZ schreef:

En ik maar denken dat 'E&R' stond voor 'Ellie en Rikkert'.

Hahahaa dat dacht ik vroeger ook altijd! Omdat er in de E&R-bundel ook heel veel liedjes van Elly en Rikkert staan.

In Paasloo zoeken ze ook nog mensen, ook een hele toffe camping waar ik een jaar of 4 of 5 (tel kwijt.. blijkbaar kan ik niet eens tot 5 tellen) heb meegedaan. Mocht je daar meer info over willen, app/bel me maar :) Of de website. Eigenlijk staat Paasloo los van het landelijk E&R verband, maar toch niet helemaal. Wel hele toffe mensen en het ligt tegen de rand van Friesland aan, naast Steenwijk ongeveer, vanuit Meppel, Staphorst en Steenwijk opgezet.
http://www.eenrpaasloo.nl/

(Sorry Saskia, ik wil niet je mensen voor je neus wegkapen. Eigenlijk vind ik alle E&R projecten wel tof maar iemand vroeg me laatst nog of ik mensen wist voor Paasloo en toen ik zag dit topic :) )