JPV

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het schrijven van mijn bachelor-scriptie, en heb een enquête gemaakt om data te verzamelen. Nu vroeg ik me af of jullie me zouden willen helpen door deze enquête in te vullen. Als je op de link klikt word je at random naar 1 van de 3 versies gestuurd, waarvan er 2 geluidsfragmenten bevatten. Als je die niet kunt openen, stuur ik je met alle plezier de versie zonder geluidsfragment toe. Het zal je ongeveer 5-7 min. kosten, en ik kan niet zien wie welke enquête heeft gemaakt. Volgens mij kun je in het begin, als erom gevraagd wordt tenminste, zelfs een onzin naam invullen.
Je zou me er heel erg mee helpen, en bij vragen, mail me gerust.

Dit is de link:
Het is belangrijk dat je de zinnen niet opzoekt!
Je kunt er ook nog wat mee verdienen: ik verloot een taart, 10 euro of 1,5u schoonmaak door een professionele schoonmaakster onder de respondenten; als je je naam en TAART AAN, SCHOON AAN of GELD AAN achterlaat in de laatste commentbox maak je kans. enquête sluit op 2 juni, winnaar wordt 5 juni bekendgemaakt. Alvast bedankt!
Groet,
Pauline

grappig hoor! wie heeft dat allemaal ingesproken?

Twee hele aardige mevrouwen van wie ik helaas de naam niet mag verklappen :)

Wat leuk om in te vullen, super grappig!

dijkstra schreef: ... super grappig!

Mooi, dat was ook een beetje de bedoeling 8-)

Ik kwam er vandaag achter dat jij in het thesis-groepje zit met een goede kennis van mij; Fardau Bamberger. Leuk toeval

Ach en wee, taart aan vergeten!

@smeerkees: klopt idd.
@Boerema: geeft niks, ik zet je op de lijst!

Update (en bump):
Iedereen die de enquête al heeft gemaakt: hartstikke bedankt!
Iedereen die nog niet heeft gereageerd: ah toe? Het is een grappige enquête van slechts 5 min.
EN: degene die me aan 15 reacties van native speakers kan helpen krijgt een kratje bier. Wel echte reacties hè, niet zelf invullen :wink: