krista92

Hoi!

Ik ben Krista, 21jaar en ik ben opzoek naar een kamer in Groningen. Ik vind het belangrijk dat er een goede sfeer in huis hangt. Dat er bijvoorbeeld waar mogelijk samen gegeten wordt, en dat je even met elkaar koffie of thee drinkt etc. Dus een huis met spontane mensen waar niet iedereen voor zich leeft:D Mijn budget is +/- 260 euro in de maand. Als er een kamer vrij komt die een beetje aan mijn voorkeuren voldoet wil je mij dan mailen op krista_lok@hotmail.com? Ik hou het forum ook in de gaten;)

Groetjes Krista

Hey Krista,

Leuk dat je bij gezellige huizen direct aan de GSV denkt! Ik zou zeggen, vertel eens wat meer over jezelf en wie weet is er binnenkort ergens een plekje vrij. Onze nauwe banden met Patrimonium hebben het afgelopen jaar al menig GSV'er aan een huis geholpen. Aangezien je uit 92 komt, neem ik aan dat je al studeert?

Hoi!

Leuk dat je reageerd! Ik studeer inderdaad al. Ik ben derdejaarst student bedrijfseconomie aan de RUG. En volgend jaar hoop ik met mijn master te beginnen. Ik vind studeren belangrijk maar daarnaast mag ik graag sporten en creatieve dingen maken. Verder ben ik spontaan en als ik tijd heb mag ik graag een lekker avondgerecht maken. En gezellig samen film kijken is natuurlijk ook altijd leuk:D

Groetjes

Manon ten Have

Hai Krista,

heb je misschien ook zin om eens te komen kijken op een open soos van de GSV? Aangezien je GSV en gezelligheid als gelinkt ziet. 18 april is er weer eentje aan de hereweg 40!

Wat leuk! ik moet even kijken of ik kan maar het lijkt mij iig heel gezellig.

Manon ten Have

Top! Misschien tot dan :)

Anders schrijf je je meteen in voor de GSV. Heb je dat ook meteen gehad.

Ah, kijk aan! Netjes nominaal dus, meneer Zijlstra zal wel trots op je zijn. Cool dat je koken leuk vindt, dat siert een vrouw. Uit het feit dat je het een 'gerecht' noemt, blijkt al dat je er met zorg mee om gaat. Ik denk dat je een aanwinst zou zijn voor de DrEC, de DrankenEetCommissie, de allerleukste en meest ondergewaardeerde commissie van de GSV. Klopt het dat je ook bij Ichthus zit? Je liked hun pagina op Facebook :)
Als er ergens iets vrij komt, zal ik het even laten weten.

Wie weet tot 18 april!

HoiHoi!
Nee ik ben nog niet lid van een studentenvereniging;) Maar ik was opzoek naar een kamer met christelijke mensen! Maar ik heb inmiddels een kamer gevonden! Dus deze topic kan gesloten worden!
Groetjes krista