RJ

Omdat onze huisgenoot gaat verhuizen komt per 1 mei een kamer vrij in de Aquamarijnstraat 771. Het gaat om de balkonkamer in de rode flat met uitzicht op Friesland. De huur is lekker laag omdat we huursubsidie vangen; de huur is ongeveer 90 euro en daar komen nog kosten voor internet, water en dergelijke overheen. Je komt te wonen bij de (olim)-voorzitter van Ichthus en linksgetekende. Dus zoek je nog een kamer, reageer snel en stuur mij een mailtje of bel me. (renejongsma@hotmail.com, 0621611090)

simon :lol:

Ik heb je een mailtje gestuurd :P

L1Rn4urAyA7aTEe

Wie wil er nou een kamer met uitzicht op Friesland. Als je daar vandaan komt ben je blij dat je weg bent, mag ik hopen... >:)

Ingûh!! Wil je nog dat ik langskom donderdag? :x

:)etiquette? wat is dat?8)

René, ik zou er bijna over gaan denken te verhuizen. sjonge, wie wil dat nou niet, een kamer met uitzicht op Friesland! zet een bank neer met de voorkant naar het raam, en droom weg bij dat moois dat daar in de verte ligt... tot zover mijn gemijmer.

de reden dat ik het niet doe, is dat het slechts een voorproefje is van wat daar ligt. Het haalt het absoluut niet bij het genot dat je beleeft als je echt in Friesland woont... voor mij geldt dus: beter geen uitzicht dan een uitzicht dat slechts wanhoop veroorzaakt bij de onbereikbaarheid van dat mooie.

Arnold schreef: René, ik zou er bijna over gaan denken te verhuizen. sjonge, wie wil dat nou niet, een kamer met uitzicht op Friesland! zet een bank neer met de voorkant naar het raam, en droom weg bij dat moois dat daar in de verte ligt... tot zover mijn gemijmer. de reden dat ik het niet doe, is dat het slechts een voorproefje is van wat daar ligt. Het haalt het absoluut niet bij het genot dat je beleeft als je echt in Friesland woont... voor mij geldt dus: beter geen uitzicht dan een uitzicht dat slechts wanhoop veroorzaakt bij de onbereikbaarheid van dat mooie.

Bla bla bla, dan ga je toch lekker weer daar wonen?

Ingûh schreef: Wie wil er nou een kamer met uitzicht op Friesland. Als je daar vandaan komt ben je blij dat je weg bent, mag ik hopen... >:)

9 maanden Fryslân was een zware bevalling... Maar zo erg??
Nee, ik kom er nog regelmatig, en zo erg is het nu ook weer niet hoor...!!!

Enne... Matthijs??

ook even gemaild :)

L1Rn4urAyA7aTEe
JPV schreef: Inge!! Wil je nog dat ik langskom donderdag? :x

Sinds wanneer ligt Terschuur in Friesland?

Studeer je pedagogiek ofzo? :shock:

Ik heet trouwens Ingûh (zie links, netetiquette etc. :P )

Moderation Mode:

Mensen, dit loopt weer eens uit de hand. Ga nou geen discussie voeren over friesland!!! Dit topic is duidelijk voor een kamer en voor niets anders. friesland bespreek je maar inhet huiskamertopic!

bedankt!

p.s. overige berichten worden zonder pardon verwijderd.