Stieneke

Amicae amicique,

Ik heb een vraag voor jullie, en tegelijk een uitnodiging.
Morgen komt de NOS mij interviewen en een reportage maken voor het Journaal op 3 en voor radio 3fm. Dit interview zal vooral gaan over de provincie en de link met de Eerste Kamer, over hoe de verkiezingen precies in z'n werk gaan.
Daarnaast willen ze ook graag wat beelden opnemen van een campagneactie. Nu hebben we morgenmiddag een vergunning om te flyeren in het centrum. Het zou leuk zijn als we hier met een heel aantal jonge mensen zichtbaar voor de CU aan het campagnevoeren zijn. Zouden jullie het leuk vinden hieraan mee te werken? Je komt dan ook diezelfde avond nog op tv in het Journaal op 3 en op radio 3fm!! (extra trekker ;))

We beginnen om 12.30 bij de ingang van het oude provinciehuis, Martinikerkhof 12 (achter de Martinikerk). Als je in ieder geval tot een uurtje of 13.30/14.00 beschikbaar zou kunnen zijn, zou dat perfect zijn! Wij zorgen voor PR-materiaal en iets wat ons zichtbaar maakt.

Als je in de gelegenheid bent en mee zou willen doen, wil je mij of Rolf Hoving dan even mailen/sms'en? Alvast bedankt!

Hartelijke groet,

Stieneke

06-48448711

s.j.f.van.der.graaf@provinciegroningen.nl