Feestcie Nijmegen

Kom op 10 maart naar Nijmegen om samen met ons het derde lustrum van de VGSN te vieren!

Kijk voor meer informatie op

Nijmegen?

Waarligda dan?

hee joh dan is er open soos! en swingfeest...en ovlezing...en film...

minkcie schreef: hee joh dan is er open soos! en swingfeest...en ovlezing...en film...

niet zo handig van nijmegen dus

L1Rn4urAyA7aTEe

Zijn die lui onderhand al lid van de CV?

Ingûh schreef: Zijn die lui onderhand al lid van de CV?

Lijkt me niet waarschijnlijk dat ze dat ooit gaan worden en ik kan mij er ook wel iets bij voorstellen moet ik zeggen...

Tja, als je toch wel met korting naar het PaCo mag... ;)

Of heb ik dat verkeerd opgevangen?

Geertsma schreef: Tja, als je toch wel met korting naar het PaCo mag... ;)

Geen idee, maar je vat het nut van de CV idd zeer goed samen... :) Ow ja, je mag ook nog een keer in de zoveel tijd achter een lapjesdeken aanhollen.

Ingûh schreef: Zijn die lui onderhand al lid van de CV?

Lijkt me niet, want dan hadden ze niet hetzelfde thema gekozen als Amsterdam de afgelopen dies had. "Fris en Fruitig"

Volgens mij gebeurt er wel wat meer met de CV. Of zou dat iig moeten. Maar dat merkt de Senaat meer dan het doorsnee GSV-lid...

Maar 't is allemaal wel wat off-topic, volgens mij ;)

L1Rn4urAyA7aTEe
TanjaNee schreef: [..] Lijkt me niet, want dan hadden ze niet hetzelfde thema gekozen als Amsterdam de afgelopen dies had. "Fris en Fruitig"

Dus dan zijn 't geen zusjes... ooooh... dan hoeven we er ook niet heen ja. :P

Vriend Niels
Ingûh schreef: [..] Dus dan zijn 't geen zusjes... ooooh... dan hoeven we er ook niet heen ja. :P

We? ooh jullie als reunisten bedoel je... :D

Waarom is in dit topic fris en fruitig het thema, en in het andere topic kleurrijk?

even wat on-topic info;
1-de eerste trein terug gaat pas om 6:25 uur
2-het is bijzonder koud voor overnachten op station(zonder iglo te bouwen)
3 wie weet is het dan al zomer
4-wie weet gaat het feest wel door tot 6 uur?
5 tis wel in een mooi gebouw(voor zover ik t kan zien);

zijn er mensen die gaan?

huubkant schreef: 2-het is bijzonder koud voor overnachten op station(zonder iglo te bouwen)

De temperaturen daar zijn wel wat tropischer als hier hoor. Mijn zussie, die daar haar verblijf houdt, klaagt regelmatig over de kou hier (en dan heeft ze het niet over ons doe-maar-een-trui-aan-beleid). En ik ben wel eens daar geweest dat het verschil tussen hier en daar zeker een graadje of vijf was (maar dat kan ook met de reistijd te maken hebben).

Feestcie Nijmegen

Je kunt gewoon lekker blijven hangen tot zeven uur als je daar zin in hebt, dus don't worry.
En verder is Fris en Fruitig gewoon het thema van het feest dat dan weer past in het Lustrumthema Kleurrijk..
En inderdaad alleen al voor de zaal zou je moeten gaan. Het is een blitse historische zaal!

Tja, ik kan niet echt iets tegen Nijmegen hebben... ook al zijn z niet lid van de CV en zijn ze een beetje apart... :shock: :roll: 8) :D