Leonie.

Amicae amicique,

Eind februari komen onze zusjes uit Amsterdam en Leiden een weekend bij ons logeren. Onder het thema 'Groningen draait door' is er een weekendvullend programma in elkaar gezet, waarin u een weekend lang kan genieten van de gezelligheid, intellectualiteit en het christelijke karakter van de GSV. Wij nodigen u daarom van harte uit voor het amicale weekend dat van 24 tot en met 26 februari gehouden zal worden.

U kunt zich tot 13 februari via opgeven voor de activiteiten. Geeft u ook aan of er amicalen bij u kunnen blijven slapen.

Op onderstaande flyer vindt u het programma voor het weekend. Geeft u allen op voor de activiteiten om onze amicale zusjes te laten zien hoe leuk de GSV en Groningen zijn.

Groetjes,

Amicaal bezoekcommissie (ABC),
Daan
Egbert-Jan
Gerjan
Leonie
Maartje

  • Echte ministers,
    Kristel
    Pieter E.

  • Ministervoordevervelendetaken,
    Mark

Yehes, superleuk, ik heb er nu al zin in!

huh? Ik dacht dat Gerjan in de ABC zat, wist niet dat Gertjan er in zit....

Maar, ik heb er ook zin in!!

als ik me opgeef wil ik graag wel logeer-amicalen die niet om 9 uur naar de kerk willen, kan dat?

Sweet!

Mag de minister ook nog even vermeld worden? :D

Joe, is veranderd in de eerste post.

Leonie. schreef: Joe, is veranderd in de eerste post.

flauwerd...

Manon ten Have

Yeah! Heb er ook al zin in :)

Dijkio schreef:
Leonie. schreef: Joe, is veranderd in de eerste post.

flauwerd...

Sorry Mark, je vroeg er gewoon om.

Opgegeven. Doet Siebrand (eigenlijk heet hij Sietse Wiebrand) het Nico Dijkshoorn-momentje?

Jeej! Ben ik uiteraard bij! .. maar wat is Crazy 88?

Volgens mij is het heel vet, ik heb al ff gegoogled.

Wat Charlotte zegt!

Voeren jullie het zelf uit, of is het professioneel (door een of andere instantie)?

donders mooie opdrachten. Als je nog inspiratie wil moet je het programma wat uitgezonden werd door BNN een paar jaar terug maar even bekijken.

Zullen we ook doen dat we mogen weten wie er allemaal dat weekend bij zijn? Werkt meestal stimulerend..

Bump.
Webcie: sticky?

Zijn er al veel opgaves van amicalen? Mag ik weten hoeveel? =)

Op dit moment hebben 15 amicalen zich al opgegeven. Slechts 12 GSV'ers hebben zich tot nu toe opgegeven. Doe dit vooral snel! Vooral voor het pannekoekenschip is het belangrijk dat we op tijd weten hoeveel mensen hierbij zijn. En daarnaast moeten we er gewoon voor zorgen dat we met veel mensen aanwezig zijn dit weekend zodat de amicalen een mooie indruk van de GSV en Groningen krijgen,

@ABC, kan je hier ook neerzetten welke GSV'ers zich op hebben gegeven? Dan kan iedereen elkaar een beetje pushen om er gewoon bij te zijn..

Er kan bij mij waarschijnlijk wel een hele bult amicalen logeren maar ik weet zelf nog niet waar ik allemaal aan mee kan/ga doen. Is het goed als ik dat tzt laat weten of is die deadline heel erg serieus en belangrijk? Mag ik ook amicalen kiezen? (a)