aline

Geloven, waarom zou ik?
Een christelijk perspectief

Open studentendienst - zondag 6 februari - 20.00 uur - Oosterkerk - Ton de Ruiter

Zondag 6 februari organiseert de Activiteitencommissie van de OCSG een open studentendienst in de Oosterkerk. Een dienst voor studenten die meer van God willen weten, zich afvragen wat geloven nou precies is, eigenlijk helemaal niet geloven, jou steeds moeilijke vragen stellen over de kerk, noem maar op. Het belooft een toegangelijke dienst te worden.

Dus: Komt massaal! Het is ook een dienst voor alle leden van de vijf christelijke studentenverenigingen.
En: Neem vooral mensen uit je omgeving mee die het niet zo gewend zijn 's zondags in de kerk te zitten!

Namens de ACCU,

Aline Minnema
info: aline_minnema@hotmail.com - 06-42326265

Webcie, dit is het tweede topic over hetzelfde onderwerp.

Je hebt gelijk. Dat is wel een beetje suf.
Ik heb de andere gesloten, omdat in deze een fractie meer informatie staat.

Het afgesloten onderwerp staat in GSV-algemeen. Bij Extern Nieuws heb je veel meer kans om niet gelovigen of twijfelaars te vinden.

Maar hoe krijg je de mensen mee die niet op een christelijke studentenvereniging zitten? Ik denk dat de alfa- en betakringen de beste plaatsen zijn om de mensen te ronselen voor wie de dienst met name bedoeld is.

ACCU, hoe actief zijn jullie met posters in niet-christelijke omgevingen (lees: faculteiten en UB)?

off-topic

Geinig dat " U B ) " "UB)" oplevert.

on-topic

Als er alleen GSV-ers uitgenodigd zouden worden, zou het doel toch ook een beetje bereikt worden, want er zijn er zat die ook niet heel regelmatig zijn in hun (ochtendlijke) kerkbezoek...