Biezema

What’s Your DRIVE ?

“Hoe roept God mij?”
“Hoe kan ik vruchtbaar zijn voor God?”
“Is zending iets voor mij?”

De zendingscommissie van IFES-Nederland organiseert voor de tweede maal een reeks zendingsavonden. In de maand februari zullen drie avonden worden georganiseerd in verschillende steden in Nederland. Het beloven boeiende avonden te worden voor studenten en geïnteresseerden, over de mogelijkheden en uitdagingen wat betreft zending. Loop jij rond met het verlangen je gaven in te zetten in de zending? Of nog nooit gedacht aan zending voor korte of lange termijn als serieuze optie? Deze avond moet je niet missen!

De avonden beginnen met een maaltijd. Tijdens deze maaltijd is er ruimte om elkaar, de spreker en keuzeprogrammaleiders te leren kennen.
Het hoofdprogramma bestaat uit een plenaire sessie en een keuzeprogramma. Tijdens de plenaire sessie zal worden ingegaan op Jezus’ opdracht al de volken tot zijn volgelingen te maken en op hoe God nu mensen roept. Na de koffiepauze is er een keuzeprogramma. In groepen zal een groepsleider meer informatie gegeven over een specifieke vorm van zending waar hij of zij ervaring mee heeft:

Tent Making Ministry
Short-term
Long-term
Zending voor Dummies
IFES summer / yearteams
Stadsevangelisatie
Ontwikkelingswerk De avonden beginnen met een maaltijd om 18:00 uur (opgave verplicht voor 15.00 uur onder vermelding van stad op ifeseten@hotmail.com )
Het hoofdprogramma (opgave niet nodig) begint om 19.30 uur. Na afloop is er een zendings-infotafel en een borrel. Wees welkom!

Groningen: 14 februari
Goede hederkerk, Johan de witstraat 2

Marieke Hamhuis: 06-28505837 Spreker: Ruan Crew (OMF)
ervaren groepsleiders

Utrecht: 21 februari
Jacobikerk, St. Jacobsstraat 171
Elbert Smelt: 06-46442823 Spreker: Ruan Crew (OMF)
ervaren groepsleiders

Delft: 28 februari
Pand van CSR, Oude Delft 9
Koen de jong: 06-41435678 Spreker: Cees Griffioen (IFES-NL & Alpha)
ervaren groepsleiders

Voor vragen: Elbert Smelt 06-46442823, elbert_smelt@yahoo.com

Morgen is het zover!!!

maaltijd om 18:00 uur (opgave verplicht voor 15.00 uur onder vermelding van stad op ifeseten@hotmail.com )
Het hoofdprogramma (opgave niet nodig) begint om 19.30 uur.

Goede hederkerk, Johan de witstraat 2

Wees Welkom!