Kiffen

Heren, ik heb een rokkostuum te koop voor 100 euri compleet met shirt, vestje(?) en strik.
3x gedragen, kleed lekker af. Met mister GSV-geschiedenis.

bel of mail me!

Stijlvolle dies? moet je hier wezen.

Sorry Kiffen, ik heb je maat niet...

Ik zou hem verpatsen aan Pytric, die heeft wel een rokkostuum maar zonder boordknoopjes. Echt heel erg sneu.

Ik zag Pytric laatst met baardknoopjes, na een weekje niet scheren. Dat is verre van sneu. Dat is stoer, ruig en helemaal mannelijk. Een rokkostuum ook trouwens. Voor een appel en een ei glibbert je diesdate van de stoel. KOPEN DUS. 100 euri.

Baardknoopjes, doe maar duur.
Maar ik zal je even helpen:
Voor een rokkostuum is €100,- echt geen geld. Ben je 1 of 2e jaars koop dan zo'n ding, ben je meteen voor de komende jaren klaar. Zie je er ontzettend tof uit op dies en krijg je als hem weer doorverkoopt weer €100,- euro terug, 2e hands blijft immers 2e hands.
Bovendien; als je er een rokkostuum huurt ben je net zoveel geld kwijt en hebben er heel wat meer mensen in je pak gelopen.

Ik denk niet dat ik 1,5x in pas gezien Kiffen's postuur...

Boerema schreef: Ik denk niet dat ik 1,5x in pas gezien Kiffen's postuur...

Ik denk ook niet dat jij 1,5x in het kostuum past gezien jouw postuur. Verdorie. Wil je er een doos frikandellen bij? Schoudervulling? Krijg je er er allemaal bij. Size doesn't matter. Kopen dus, do it!

Dank je wel van Dijk, topverkoper. Je moet vanavond even naar Jort Kelders programma gaan kijken.

Ik wil dat een lekkere vent in dat kostuum komt te zitten!

Helaas, ik heb al een kostuum....

-burp-

Vriend Niels
Laura schreef: Ik wil dat een lekkere vent in dat kostuum komt te zitten!

Lekkere ventjes verdrinken in dat kostuum van Kiffen.

het is natuurlijk maar de vraag wat jij lekker vindt, Niels

Vriend Niels

zit je nu stiekem onder de naam van Laura te posten Kiffen, grote boef

hoezo, Niels? denk je dat ik zoiets niet tegen jou durf te zeggen of zo ;)

Vriend Niels

waarom wil Kiffen eigenlijk niet met je mee naar de dies?

he kiffen misschien moet je erbij zeggen dat je laura er als date bij krijgt als je jouw rok koopt. Heb je hem binnen mum van tijd verkocht denk ik hehe

ja hallo, we doen hier niet aan vrouwen voor kamelen he

jahahaha allemaal leuk van je hehoharstikke leuk. Veel concurrentie zie ik van de smoking. Smoking wordt veel gedoogd, maar het mag niet enzo rookbeleid etc etc ik vind het een goeie grap.
Goed. Rokkostuum: 100 euro. do it.

Vriend Niels
HannekeM schreef: he kiffen misschien moet je erbij zeggen dat je laura er als date bij krijgt als je jouw rok koopt. Heb je hem binnen mum van tijd verkocht denk ik hehe

Omdat het allemaal zo lang duurt is er een nieuwe actie: Ga met Laura naar de dies en je krijgt er een rokkostuum bij!

Maar schiet op, want er is al een kaper op de kust.

Niels, ga es heel hard aan studie!