V G S T

"Here's looking at you, kid."

Amicae amicique,

Bij deze wil ik u allen van harte uitnodigen om op woensdag 12 november op amicale wijze te komen feesten in ons mooie Enschede. U bent vanaf 22:00 welkom in café Paddy's (Oude Markt 12) waar u binnen kunt genieten van dans en muziek en buiten heerlijk verwarmd en overdekt het iets rustiger aan kan doen.

Na het geslaagde amicale weekend bij u is dit natuurlijk een prachtige gelegenheid om weer even bij te praten met uw Enschedese zusters.

"Daar moet ik bij zijn, maar hoe kom ik daar?" hoor ik u vragen. Wel, een plattegrond vindt u . Meer informatie over de prachtige locatie vindt u . Mocht u denken een slaapplaats nodig te hebben of heeft u een andere vraag schroom dan niet om contact op te nemen met de feestcommissie: feecie@vgst.nl

Hopende u dan te ontmoeten,
met amicale groet,
namens de feecie der VGST,
Daan Pranger.

Dit klinkt als woensdag...

Theo Z schreef: Dit klinkt als woensdag...

Dat KAN gewoon niet waar zijn, wat zou dat toch mooi kunnen zijn. Dus laten we het maar niet opzoeken..... jongens het is alweer een dinsdag. Ow en voor de mensen die het nog niet wisten..... dan is er BK

Hapkars schreef:
Theo Z schreef: Dit klinkt als woensdag...

Dat KAN gewoon niet waar zijn, wat zou dat toch mooi kunnen zijn. Dus laten we het maar niet opzoeken..... jongens het is alweer een dinsdag. Ow en voor de mensen die het nog niet wisten..... dan is er BK

Volgens mij loopt jouw datum stuk, want het is toch echt woensdag

speciaal voor ons, dus laten we lekker met z'n allen gaan, wie regelt er een auto voor de mensen met weekendOV?

Henrique schreef: speciaal voor ons, dus laten we lekker met z'n allen gaan, wie regelt er een auto voor de mensen met weekendOV?

Het is inderdaad speciaal voor u een dag verzet, dus komt allen tezamen!

... jubelend van vreugde,
komt nu, ohoh komt nu naar... Enschede.

OK, btje een anticlimax maar het gebaar wordt zeker gewaardeerd. Wij zullen dan ook in grote getalen afreizen, ja toch?

Henrique schreef: speciaal voor ons, dus laten we lekker met z'n allen gaan, wie regelt er een auto voor de mensen met weekendOV?

ik reed toch met jou mee?? ;)

G-Ziña schreef:
Henrique schreef: speciaal voor ons, dus laten we lekker met z'n allen gaan, wie regelt er een auto voor de mensen met weekendOV?

ik reed toch met jou mee?? ;)

Ik rijd heen, Dorine kan terugrijden want ze heeft net haar rijbewijs en wil dan nog heel graag rijden natuurlijk. Arend hoeveel kost die auto van jou voor een nachtje?

Lekker dichtbij, ik kom zeker ff langs!

wie wil er nog meer met de auto?

ehh ik hoorde van Elsa dat ze misschien wel mee wil.. maar dat moet je nog maar even navragen (dit is Geziena)

Ik kom ook. Lekker ver weg.

Zijn er nog plekken over in een auto, Heleen en ik hebben ook wel zin om mee te gaan!

ligt aan de grote van de auto natuurlijk, maar er is sowieso nog niet eens een auto dus...

anders moeten we wat huren....

Hè ist zo erg?! K kan zelf jammer genoeg niet mee, maar jullie mogen 'mijn' ferrari wel lenen. Kost niks, alleen benzine. En een gezworen eed dat je m heel laat!!

Nog twee nachtjes slapen...

Als u wil dat er hier een slaapplaats voor u klaarligt kan u dat mailen naar feecie@vgst.nl

Dit gezegd hebbende zal er ook een naborrel zijn om de tijd tot de eerste treinen (die vziw al vrij snel na afloop weer rijden) te overbruggen.

Tot woensdag!

froukje schreef: Hè ist zo erg?! K kan zelf jammer genoeg niet mee, maar jullie mogen 'mijn' ferrari wel lenen. Kost niks, alleen benzine. En een gezworen eed dat je m heel laat!!

interessant aanbod, ik moet wel om 9u werken donderdag dus we kunnen niet al te laat weer terug ;)
wat voor soort ferrari heb je precies froukje?

Ha zijn er meer mensen die vanavond naar Twente gaan?
Heleen, Jaline en ik nemen de trein van 19.44 vanaf Groningen :)

zijn er nog mensen met weekend ov die ook willen gaan en een rijbewijs hebben? (in de auto van Froukje)