HannekeWuite

Ha GSV,
Op woensdag 12 oktober vind de Nacht van de levensbeschouwing plaats.
Naast een interview met Sander Schimmelpenninck zullen er ook meerdere workshops plaatsvinden. De workshops hebben allemaal verschillende onderwerpen, van ondernemen met moreel kompas tot dienstbaarheid in de stad. op de site kunt u een overzicht vinden van alle workshops https://nachtvandelevensbeschouwing.nl/
We hopen u allemaal te zien op woensdag 12 oktober!
beschrijving

HannekeWuite schreef:

Ha GSV,
Op woensdag 12 oktober vind de Nacht van de levensbeschouwing plaats.
Naast een interview met Sander Schimmelpenninck zullen er ook meerdere workshops plaatsvinden. De workshops hebben allemaal verschillende onderwerpen, van ondernemen met moreel kompas tot dienstbaarheid in de stad. op de site kunt u een overzicht vinden van alle workshops https://nachtvandelevensbeschouwing.nl/
We hopen u allemaal te zien op woensdag 12 oktober!
beschrijving

Bump!

HannekeWuite

Ha GSV,

Heeft u de enquête van Alexandra al ingevuld? Kwam u tot de conclusie dat een luisterend oor een keer wel fijn zou zijn? Kom dan vooral eens langs bij All Ears. Dit kan voor alle dingen waar je mee zit, groot of klein. Alexandra is hier ook één van de studentenwerkers.

Vanaf morgen, dinsdag 2 november, is er een nieuwe locatie op Zernike. De locatie in de van Olsttoren komt hierbij te vervallen. De nieuwe locatie is Nijenborgh 6 in het gebouw van Energy Academy Europe. Hier kunt u zich melden bij de receptie en wordt u doorverwezen naar de juiste kamer. Dit kan elke week op woensdag van 14.00-16.00 uur. Op de instagram van All Ears kunt u ook op de hoogte blijven (all_ears_official).
Maak hier vooral gebruik van als u hier behoefte aan heeft! Dit is namelijk speciaal voor studenten opgezet.

beschrijving

Ha GSV,

Voor SKLO zijn we op zoek naar mensen die mee willen draaien in de NvdL-commissie! Vanuit vorig jaar kan ik zeggen dat het een supergezellige commissie is, met mensen van al onze broertjes en (zelfs) daarbuiten. Als je nog vragen hebt kun je altijd Hanneke of mij aanschieten!

HannekeWuite

Ha GSV,

Zoals u al heeft kunnen lezen in de abactismail zoekt SKLO van elke vereniging 1 student die wil helpen met het organiseren van de lezing. Voor deze lezing is een wat groter bedrag uitgetrokken, waardoor het mogelijk is om een wat bekendere spreker uit te nodigen. Lijkt het u leuk om te verbroederen met NSG, Yir en Ichtus en om samen met onze eigen Stan deze lezing te organiseren? Meld u dan aan bij Lucas, tenzij u Stan of mij graag wilt appen, dan mag dat ook wel. Voor vragen mag je ons ook altijd appen.

Verder wil ik u er nog even aan herinneren dat u welkom bent bij All Ears als u behoefte heeft om ergens over te praten. Volg de insta om op de hoogte te blijven van alle informatie (all_ears_official).

HannekeWuite

Interesse? U mag Stan, Joël, of mij altijd aanspreken of appen. En oud SKLO bestuurleden, zoals Anne vast ook :)

beschrijving

Bump! Misschien shinet u ook wel op een mooie bestuursfoto, die dan hopelijk hoger eindigt dan een-na-laatste in de bestuursfoto awards!

Zonder dollen, ik denk dat het doen van het SKLO-bestuur een van de mooiste manieren is om bezig te zijn met levensbeschouwing in je studententijd. Ik kan het iedereen die ook maar een beetje geïnteresseerd is in zingeving aanraden!

GSV in SKLO is megamos, laat het niet een NSG-bestuur worden!