Poorta

Heeft iemand toevallig een fiets over die ik voor een schappelijke prijs kan overnemen?

Marktplaats is je vriend. Gratis tip: In de periferie van de provincie Groningen schijnen ze goedkoper te zijn dan in het centrum.

Ze hebben gister de sloten gebaggerd bij de Friese Straatweg. Liggen een hoop mooie fietsjes in de berm..

Bruins schreef: Gratis tip: In de periferie van de provincie Groningen schijnen ze goedkoper te zijn dan in het centrum.

In het centrum haal je ze voor €5,- op bij de bazen van de straat, kan dit nog goedkoper?!

Ja: zelf eentje jatten. Net zo slecht, wèl goedkoper.

Charlotte schreef: Ze hebben gister de sloten gebaggerd bij de Friese Straatweg. Liggen een hoop mooie fietsjes in de berm..

Vanmiddag hebben ze de sloten doorgezaagd bij de Harmonie. Daardoor werd mijn college verstoord. Maar dat levert nog wel een gratis tip op: Bij de Gemeente verkopen ze ook goedkoop* fietsen.

*voor legale begrippen

FritzZ schreef: Ja: zelf eentje jatten. Net zo slecht, wèl goedkoper.

Niet helemaal. Wanneer je er een koopt van een zwerver betaal je hem nog voor de moeite die hij deed om de fiets voor jou te jatten. Geeft toch weer een wat lekkerder onderbuikgevoel.

Ze zijn nu bezig bij de UB om fietsen weg te halen, inclusief kettingen doorzagen....

Rosalie schreef: Ze zijn nu bezig bij de UB om fietsen weg te halen, inclusief kettingen doorzagen....

... Wel naaierij als je daar niks van afweet.

Onzin, aanpakken die 'Foutparkeerders'

Bruins schreef: Onzin, aanpakken die 'Foutparkeerders'

25 ekkies is pittig veel hoor!

Overigens ben ik van mening dat ze met name de fietsen voor de ingang van de UB moeten openrijten. Het is rete irritant dat als je je fiets aan de Harmoniekant van het broerplein parkeert dat je dan met een grote boog de UB in moet.

Ik wurm me altijd tussen die fietsen door.

Maar ik vind het wel een beetje kansloos dat ze zeggen dat ze het fietsenprobleem gaan aanpakken en vervolgens alleen maar verkeerd geparkeerde fietsen gaan weghalen. Bied dan ook een alternatief door ergens anders parkeergelegenheid te creeëren.