Hannah

Hoi!

Op de hoek waar de Parelstraat met de Kornalijnlaan kruist, staat al een aantal weken een mooie herenfiets te koop. Hij is na drie weken gezakt van 70 naar 65 euro. Hij ziet er eigenlijk best mooi uit. Model oma(/opa)fiets met een dichte kettingkast. Koopje dus, als je nog een fiets zoekt. Hij staat elke dag tussen 10 en 18u buiten met een adres waar je kunt aanbellen voor de verkoop.

Misschien heeft iemand hier iets aan.

kennisdelen - goed verhaal :)

Ik vind die quiz op je website wel ietsjespietsjes moeilijk hoor Hannah!

Gelukkig kun je hem heel vaak doen, ja toch, Jan-Jaap? :-)

2) Wie was geen zanger van de Backstreetboys?

c) Nicky

Die wist ik sowieso! Instinkert.

8/12 goed gokwerk..

Bonusvraag voor Theo: want Nicky is van ...

Hannah schreef: Bonusvraag voor Theo: want Nicky is van ...

oeh ik weet het

Westlife natuurlijk. Duh.

Oeh, ik had 11 goed. Die van de Backstreetboys wist ik niet maar dankzij Theo wel. Die van Isle of Man wist ik echt niet, leuk!

Toevallig kwam hij dit weekend nog voorbij met Party & Co. Maar dan werd de naam van de kat gevraagd. dus.

Hannah schreef: Gelukkig kun je hem heel vaak doen, ja toch, Jan-Jaap? :-)

Klopt!

Staat de fiets er nog? Jurriaan z'n fiets is sloom namelijk en dan moet ik telkens op hem wachten..

Ben nu niet thuis, maar hij staat er tot nu toe nog elke dag. Gewoon ff langs wandelen, of Anja, Kristel of Evite bellen of ze even uit het raam willen kijken :-)

Aartsvaders schrijf je met een 't'

Roorda schreef: Aartsvaders schrijf je met een 't'

Bedtweter. Dit vindt Hannah niet leuk.

Misschien dat het hier om aardse vaders gaat

Wat zijn aartsvaders zonder 't'?

C.A. schreef: Wat zijn aartsvaders zonder 't'?

haha mooi

Zijn er ook aarTvarkens?

ps. Jurriaan heeft inmiddels een fiets

Tja, ik weet dat daar een spelfout staat (er staan er wel meer op)... maar ik kan de website niet meer aanpassen omdat het een vak is dat ik al afgesloten heb.

De fiets van 65 euro staat er overigens nog steeds.