L1Rn4urAyA7aTEe
JPV schreef: Maar on-topic: hoe laat woensdag?

Hangt er vanaf of je ook nog wilt studeren. Ik eet doorgaans vrij vroeg (om 18:00). En tot 16:00 heb ik in principe college, maar het kan ook zijn dat ik eerder wegga daar als het een herhaling van zetten betreft.
Wil je voor het eten studeren, dan eten en dan verder studeren? Of wil je alleen eten?

Misschien is SMSsen wel handiger, reageer ik iig sneller op (ik kom hier niet heel regelmatig.)

[offtopic]JP: Apart forum dit, waar de webcie flamebaits plaatst dat het een lieve lust is. Hoe denk je, dat jouw reacties overkomen op niet-christelijke bezoekers? Iets met 'getuigenis naar de wereld enzo...' :roll:

Of is je christelijk gedragen niet stoer enzo, en moet je je vooral zo goed mogelijk aanpassen, zodat het niet opvalt dat je christen bent? :shock:[/offtopic]

Hahaha. Ik wil Maurijn bedanken voor het starten van dit topic. Ik vermaak me hier echt kostelijk!

Pannenkoeken waren smakelijk, enne: zie je wel dat er bio-spek is :D

Al uitgeslapen? :wink:

Koos L schreef: Hahaha. Ik wil Maurijn bedanken voor het starten van dit topic. Ik vermaak me hier echt kostelijk!

graag gedaan hoor. Zelf ben ik alleen een tijdje niet online geweest. Maar het is inderdaad grappig om dit te lezen

@JP. Zoals jij en Hajee iets afspraken, dat was meer iets van de bedoeling ja.

Mausie, ik meld me af voor vanavond, veel plezier desalniettegenstaande

Ah, balen! Nou, er komt vast nog wel een volgende mogelijkheid. Fijne avond desalniettegenstaande.