Sukhdev

Beste GSV-ers,

In ons huis is een kamer vrijgekomen. Het is het kleine 'doorstroom-kamertje' waar al menig GSV-er in heeft gewoond.

De kamer oppervlakte is zo'n 12 vierkante meter, met eigen wastafel.
De prijs ligt rond de 255 euro inclusief.
De kamer bevindt zich in een rustige straat, op ongeveer 52 minuten fietsen van de kerk, 5 minuten fietsen van de Grote Markt, en 15 minuten fietsen van de sociƫteit.
Wij zoeken geen feestbeest maar een relaxt persoon die veel waarde hecht aan een rustig huis om (eventueel) te studeren of oid.

Voor een bezichtiging kun je contact opnemen met sukhdev zomer, 06-45032147 , mail: sukhdevzomer@gmail.com

Zo, is de kamer 2 m2 gegroeid sinds ik er woonde? Volgens mij is het maar 10m2. Wel een leuke kamer trouwens en op een locatie precies tussen soos en vinkhuizen.

klopt, en bovendien in de leukste straat van groningen

52 minuten fietsen, welke kerk gaat dat over?

De kerk in Assen denk ik.

Ja, kheb er even achteraan gemaild, hij bedoelt 5 minuten fietsen, 2 minuten lopen ;)

Nog steeds apart dat zou dan betekenen dat de fietsroute ongeveer 7,5 maal langer is dan de looproute..

Woops, you're so right.. er wordt dan ook bedoeld andersom

Sindael schreef: Woops, you're so right.. er wordt dan ook bedoeld andersom

andersom bedoeld neem ik aan.

Zelfs dat was andersom bedoeld, misschien een beetje moeilijk voor een Hbo'er. :)

Elsa schreef: Zelfs dat was andersom bedoelt, misschien een beetje moeilijk voor een Hbo'er. :)

fijn dat jij mij daarover terechtwijst =)

Even kijken of je had opgelet,

ps: Webcie pas op voor hackers...

On topic a.u.b. er wordt hier veel te wijs gedaan i.p.v. dat er leuke kamers worden aangeboden. Toekomstige nonsense/offtopic-berichten in dit topic zullen persoonlijk door de Webcie worden verwijderd.

:twisted: Webcie :twisted:

255 euro voor 10 m2? dan toch maar liever in vinkhuizen wonen..

Fop schreef: 255 euro voor 10 m2? dan toch maar liever in vinkhuizen wonen..

Klopt als een bus, maar dan zit je ook gelijk met dat tuig van ATV opgescheept 8)

Topic mag dicht overigens.

Slotje