Koning Drietand

Hallo allemaal,

Het is aankomende zaterdag weer tijd voor de jaren 90. Ik vond namelijk op internet het volgende:
Vengaboys 02-07-2011 21:00-22:30 Overdekt Podium Groningen Grote Markt
en in het evenmenten krantje: 22.30-23.00

Sowieso wordt dat natuurlijk weer super gaaf. Het is trouwens ter ere van roze zaterdag (). Wat het uiteraard nog meer tot een onvergetelijk festijn gaat maken.

Indien je niet direct meer op titels komt kijk dan even bij de volgende links:

Geef in dit topic maar even aan of het je leuk lijkt.

Groetjes en tot dan

"goed verhaal"

Ha, Jamai komt ook :)

Als gasten nou zouden optreden. Die Jamai is natuurlijk ham and eggs.

Of :D Lekker vies

eva mariëtte

berna en ik gaan sowieso, jeugdsentiment ten top!

Koning Drietand

De tijden in het krantje van het evenement zijn wat anders dan op de vengaboys website. Volgens dat krantje treden ze tussen 22.30 en 23.00 op.

Wie weet hier meer van?

smeerkees schreef: Of :D Lekker vies

Wat erg. Ik had gehoopt dat de Here al terug zou zijn gekomen vóórdat dit soort dingen mainstream zouden worden (door prettig gestoorde meisjes op GSVnet gezet zouden worden). Voor beren moet je gewoon naar de dierentuin gaan!

Koning Drietand

Wij gaan los op de Vengaboys:

  1. Frederik
  2. Eva
  3. Berna
  4. Jasper

Zullen we rond 22.00 afspreken Dan kunnen we ons vast wel een plekje vooraan verwerfen.

Jeej, de allereerste cd gekocht met mijn eigen spaargeld was van de Vengaboys! Zouden ze echt in de oude formatie optreden? Dan zou dat natuurlijk een weergaloze comeback betekenen ;)

Koning Drietand

Ze zijn zelfs op tournee (volgende week live in Hongarije). En volgens mij is het de oude formatie, dus dit mag je niet missen.

Gaan jullie hier nog steeds heen? Ik heb ook wel zin in een avondje jeugdsentiment :)

Koning Drietand

Ik ga er nog steeds heen. Om 22.00 bij de febo afspreken? Sms even als je gaat, want ik heb de hele avond geen forum meer bij de hand. Dan weet ik op wie ik moet wachten. Tot dan!

Jaaa! Dus ga vooral mee!

Koning Drietand

bump

Was mooi!

Haha, heb me echt super goed vermaakt! Wel een beetje jaloers dat Fré een handtekening heeft en ik niet:(

Koning Drietand

Vier handtekeningen. Echt super leuk en gaaf was het.