Merijn

Waarde amicae et amici,

Voor twee Athletes in Action-projecten in Enschede (van oudsher een AIA-bolwerk met in de zomer gemiddeld meer dan 5 projecten) zijn we nog op zoek naar flink wat enthousiaste teamleden. Vandaag moeten we beslissen of we met de gebruikelijke twee teams doorgaan in Enschede-West of met slechts één team.

Lijkt het jou wel wat om je twee van je acht vakantieweken volledig in dienst van God te stellen en hierbij te leren over Gods liefde en hoe je van deze hoop mag uitdelen aan hulpbehoevenden, die hier tot dusver niet bekend mee waren (of niet meer bekend mee zijn)? Lijkt het jou wat om deze mensen te dienen door een week lekker met ze te sporten (voetballen, basketballen, volleyballen en street-dancen) en tegelijkertijd twee weken intensief je geloof te verrijken en in de praktijk te brengen met circa 10 andere jonge enthousiastelingen? Of heb je nog nooit gehoord van Athletes in Action (AIA) en heb je zoiets van: “hey, vertel me méér!”?

Dan hoor ik graag nog vandaag van je en wil graag tijd vrijmaken om over al je vragen m.b.t. AIA, deelname aan een AIA-zomerproject en andere AIA-gerelateerde overwegingen van gedachten te wisselen en om je te overtuigen van het mooie van deelname aan deze projecten voor jou, je directe omgeving en de Nederlandse bevolking!

Schroom vooral niet om te mailen!

Met amicale groet!

Merijn Buist
(hmbuist84 [at] gmail [dot] com)

PS Kijk ook gerust eens rond op www.athletesinaction.nl of http://www.youtube.com/user/athletesinaction voor een sfeerimpressie.

NB De projecten lopen van 18-31 juli 2011 (week conferentie en teambuilding en week sport-clinics geven).

Ok. De deadline is verschoven naar wo. a.s. Laat a.j.b. wat van je horen als je geinteresseerd bent!

En mocht je nog twijfelen, denk er eens over na wat je precies tegen houdt:

  • Een volgeplande vakantie? Uiteraard heb je die vakantie verdiend en is het noodzakelijk om weer wat saldo op te bouwen; maar zie de vakantie ook eens als een uitgelezen kans om er te zijn voor je brede omgeving en mensen hoop en vreugde te brengen. Dat is toch ook iets wat prioriteit verdient?
  • Dat je niemand kent in de regio Twente. Nodig eens een vriend/vriendin uit om samen mee te doen aan een project en daarnaast kan ik je verzekeren dat je door de sterke teamfocus van de conferentie in no time een hecht en gepassioneerd team hebt leren kennen bestaande uit jongeren uit alle streken en met verschillende kerkelijke achtergronden.
  • Te weinig geld. Tsja, deelname aan een Athletes in Action-project kost voor twee weken (conferentie, tenue en de sportweek) wel wat geld. Maar juist voor studenten en andere armlastigen zijn er genoeg potjes om je financieel tegemoet te komen. Just let me know…
  • Andere redenen. Just let me know… (ik denk graag met je mee!)

Doet Andrea daar ook niet aan mee?

Volgens mij niet. Misschien bij een van de twee teams van Enschede-Zuid? ;)

BerniceSmit

Andrea, Dorieke en ik doen mee aan Enschede Zuid!

Ok! Tof! Misschien kunnen jullie anderen overtuigen van het toffe en waardevolle van het meedoen aan AIA voor ons? I.t.t. Enschede-Zuid zijn onze teams nog niet goed genoeg gevuld ;)