Femke

Hallo!

Onze huisgenoot gaat ons verlaten en daarom zijn wij op zoek naar iemand die bij ons in huis wil komen wonen!
Wij zijn Joanka, 20 jaar en lid van N.S.G., en Femke, 22 jaar en lid van Ichthus. Wij zoeken een leuke, spontane,
nette, christelijke meid, waarbij de voorkeur uitgaat naar iemand van 20 jaar of ouder.
De kamer is de balkonkamer op de derde verdieping van de gezellige gele Kievitflat in Vinkhuizen! Hij is 12m2 en de
huur bedraagt ongeveer 200,- incl. (nog precies te berekenen). Hij is waarschijnlijk beschikbaar vanaf ongeveer half juli,
in overleg kunnen onder andere laminaat en hoogslaper overgenomen worden.

Wanneer je geïnteresseerd bent, stuur dan een leuk, origineel maar vooral eerlijk mailtje naar femke_oenema at hotmail.com.
Wie weet nodigen we je dan uit voor het kijkmoment, dat zal zijn op woensdagmiddag 30 juni (16:00)!

Groetjes,
Joanka en Femke

Prachtige kamer, super gezellige huisgenoten, eventueel wat meubels over te nemen voor een zacht prijsje, een balkon opt zuiden met uitzichten over de groene weiden van Groningen; wat wil je nog meer! Bovendien is een kamer voor de zomer heel erg handig natuurlijk. Reageren dus op die mooie Aquakamer. ;)

Sjoerdtje schreef: Prachtige kamer, super gezellige huisgenoten, eventueel wat meubels over te nemen voor een zacht prijsje, een balkon opt zuiden met uitzichten over de groene weiden van Groningen; wat wil je nog meer! Bovendien is een kamer voor de zomer heel erg handig natuurlijk. Reageren dus op die mooie Aquakamer. ;)

Ik zou er gaan wonen als ik jou was! Je voldoet ook nog eens aan alle kwalificaties.

Volgens FIFA-begrippen is dit gewoon sluikreclame Roell. Pas maar op dat je niet gearresteerd en verhoord wordt.

haha, die sluikreclame had ik zelf nog niet eens in de gaten, goeie Prince =)

Sjoerdtje schreef: Prachtige kamer, super gezellige huisgenoten, eventueel wat meubels over te nemen voor een zacht prijsje, een balkon opt zuiden met uitzichten over de groene weiden van Groningen; wat wil je nog meer! Bovendien is een kamer voor de zomer heel erg handig natuurlijk. Reageren dus op die mooie Aquakamer. ;)

Een balkon op het zuiden, hebben ze de hele flat 90 graden gedraaid? Dat moet ik dan eens bekijken!

Niet liegen Roell, ik geloof er niets van dat je alleen maar postte om zo'n slechte grap te maken.

Roell schreef:
Sjoerdtje schreef: Prachtige kamer, super gezellige huisgenoten, eventueel wat meubels over te nemen voor een zacht prijsje, een balkon opt zuiden met uitzichten over de groene weiden van Groningen; wat wil je nog meer! Bovendien is een kamer voor de zomer heel erg handig natuurlijk. Reageren dus op die mooie Aquakamer. ;)

Ik zou er gaan wonen als ik jou was! Je voldoet ook nog eens aan alle kwalificaties.

Én je hebt leuke buren. Hartstikke gezellig en je hebt er nooit last van 8-)

Mooi om alle enthousiaste en grappige reacties te lezen op deze leuke kamer. Ik hoop dat er ook nog een serieuze reactie op de kamer komt uiterlijk morgen, want een kans op deze toffe kamer moet je niet laten glippen. :D

Roel: dankje voor het compliment, je maakt mn dag goed. Ik zou eigenlijk prima nog in deze kamer passen!
Arend: vaderlijk dat je Roel even op zn sluikreclame en slechte grappen attendeert. ;)
Chris: hmmm... Je hebt gelijk, ik overdrijf wat met een balkon opt zuiden. Er staat veel zon opt balkon, maar denk dat het balkon van de kamer meer opt westen zit.
Andrea: prima buren idd. Soms komen de buren iets lenen van je huis, ook gezellig voor de sociale contacten.

Sjoerdtje schreef: Arend: vaderlijk dat je Roel even op zn sluikreclame en slechte grappen attendeert. ;)

Vaderlijk... dat is nou juist het probleem!

interessant artikel geschreven in twee talen. Arends is met komma s

;)

Deze gaat sowieso verwerkt worden in mijn bedankbrief.

Roell, jij hebt wel wat ervaring in de ict-wereld toch? Zou je voor mij een website kunnen opzetten waarmee ik d.m.v. een soort hyves-achtig principe in contact zou kunnen komen met mijn lotgenoten? Ik heb in Fightclub, een film over praatgroepen, gezien dat praten met lotgenoten een helend effect kan hebben.

On-topic?

Moet het echt een vrouwelijke huisgenoot zijn?

Hapkars schreef: interessant artikel geschreven in twee talen. Arends is met komma s ;)

ai! Je kunt beter alleen foute dingen gaan verbeteren, dit is niet zo handig.. In het Nederlands is het gewoon Arends

Hallo!
Wij hebben inmiddels een leuke huisgenote gevonden, dus reageren kan niet meer en hier mag een slotje op!
Groetjes,
Femke