Bert-Jan

Wie heeft er belangstelling voor één gratis bioscoopbon? Deze heb ik gewonnen door het invullen van een enquete. Nu is het probleem dat deze bon dit weekend verzilverd moet worden. Zelf kan ik niet, dus als iemand deze bon wil hebben moet mij maar ff bellen!!! Wie het eerst belt mag de bon gratis hebben. De bon is te gebruiken in alle pathé bioscopen. Ik ga vanavond naar de HV dus daar zou ik de bon mee naartoe kunnen nemen.

Succes ermee!!

Ik heb gewonnen! Ik heb gewonnen!! :jump:

wat moet jij met een bioscoopbon dit weekeind

duh! wat dacht je van naar de bioscoop gaan? BK-weekendje gaat toch niet door... (Ga je anders mee, Bastiaan? Op eigen kosten natuurlijk. Ik heb maar 1 bon gewonnen... ;))

Wat? Gaat BK-weekend niet door? Driedubbeljanpummeltjes, ik had al mijn spullen al gepakt.

Hé vent, heb je tijd over ofzo. Tss, beetje forum volspammen :cry:
Anders geef je je mening eens over ;)

P.s. wel jammer dat bk-weekend niet doorgaat idd

tja, als er drie niet kunnen, dan moeten we een andere datum zien te vinden. Anders is het weekendje niet compleet!

Maar dit is hartstikke off-topic.

Cnior schreef: tja, als er drie niet kunnen, dan moeten we een andere datum zien te vinden. Anders is het weekendje niet compleet! Maar dit is hartstikke off-topic.

Dat maakt volgens mij niet zoveel meer uit, aangezien het doel van dit topic bereikt is....

Webcie, dit topic kan worden gesloten. De bioscoop is vergeven :lol:

jammer :P